Anonym5656 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er det noen som har brukt\prøvd Soliaris 10(etc) og kunne gitt noen tilbakemeldinger? Eller er det bare som alle andre Unix systemer? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 synes Solaris og Open Solaris er veldig fine OS med GNOME, når jeg installerte Solaris fant den alt av seg selv også Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 synes Solaris og Open Solaris er veldig fine OS med GNOME, når jeg installerte Solaris fant den alt av seg selv også Bruker du det selv? Da hadde jeg i tillfelle vist om en som kunne det litt, i tilfelle jeg skulle komme i noe problemer Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Solaris begynner å få god hardware-støtte. Nå har nVIDIA begynt å gi ut Solaris-drivere. De er egentlig ment for Quadro-kort, men ved hjelp av en kjapp mod, fungerer driverne med vanlige GeForce-kort. Dette er vel og merke fullstendige 3D-drivere. Edit: forresten, holder på å bygge opp en ny maskin, og den skal dedikeres til UNIX-bruk, blant annet Solaris. Hvis jeg klarer å lære meg Solaris, og ting fungerer bra nok, er det en stor mulighet for at den maskinen blir en Solaris-boks. Endret 12. august 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 hvordan er pakkesystem og slike ting der? ports? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Solaris bruker noe som heter pkgadmin. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 synes Solaris og Open Solaris er veldig fine OS med GNOME, når jeg installerte Solaris fant den alt av seg selv også Bruker du det selv? Da hadde jeg i tillfelle vist om en som kunne det litt, i tilfelle jeg skulle komme i noe problemer har 8 OS på pcen bruker det litt Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har 8 OS på pcen bruker det litt Kanskje på tide å kutte ned litt Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har 8 OS på pcen bruker det litt Kanskje på tide å kutte ned litt ele mele deg fortelle... FreeBSD, OpenBSD, Gentoo, Arch, Solaris, Open Solaris, beOS, Windows Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 FreeBSD, OpenBSD, Gentoo, Arch, Solaris, Open Solaris, beOS, Windows Hvorfor? Holder med et OS her iallefall Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hehe... Second that! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er det noen som har brukt\prøvd Soliaris 10(etc) og kunne gitt noen tilbakemeldinger? Hehe, litt teit å bruke feil skråstrek i en tråd om Unix Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 FreeBSD, OpenBSD, Gentoo, Arch, Solaris, Open Solaris, beOS, Windows Hvorfor? Holder med et OS her iallefall jo skal slette BSD, Windows, Gentoo og beOS. olear: er du utvikler på slackware prosjektet? Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 FreeBSD, OpenBSD, Gentoo, Arch, Solaris, Open Solaris, beOS, Windows Hvorfor? Holder med et OS her iallefall jo skal slette BSD, Windows, Gentoo og beOS. olear: er du utvikler på slackware prosjektet? Jeg tviler på at Olear verken har tid eller interesse av å være utvikler for Slackware-projektet, men han har derimot det som kreves for å lage praktiske applikasjoner, f.eks som Netinstall for Slackware. Olear er en hyggelig kar Hvorfor slette *BSD? "Here's a nickel. Get yourself some competence and more/better BSD-compatible hardware " Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvorfor slette *BSD? "Here's a nickel. Get yourself some competence and more/better BSD-compatible hardware " kjører FreeBSD på serveren min P.S posten begynner og bli OFFTOPIC Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvorfor slette *BSD? "Here's a nickel. Get yourself some competence and more/better BSD-compatible hardware " kjører FreeBSD på serveren min P.S posten begynner og bli OFFTOPIC Jepp, ettersom tråden faktisk handler om Solaris her. Er selv interessert i erfaringer, siden jeg faktisk selv skal ta i bruk Solaris på en ny maskin. Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jepp, ettersom tråden faktisk handler om Solaris her. Er selv interessert i erfaringer, siden jeg faktisk selv skal ta i bruk Solaris på en ny maskin. For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er så mange her som har prøvd Solaris. Installer Solaris og prøv deg fram Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har jo sett litt, da. Java Desktop System ser utrolig pent ut. Men jeg har ikke fått testet det skikkelig. Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er ikke JDS bare en modifisert versjon av GNOME? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 looking glass ser VELDIG pent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå