pessimisten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 SINSYKT kult skal lage no sånt me en gange får noen deler tilovers Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Detta var dritshow da Må lage no sånt en gang jeg får en brukt Floppy... Perfekt Lan-lommebok som LaStrada sa.. Kul modd! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 åssen fikk du til å lage nettsia? (vet at det ikke har noe med topicet å gjøre men e har hatt lyst til å lage i en eviget nå) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Var vel enkel HTML.. Lær deg å kode, så 0 problem. Fin sparebøsse Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Det var faktisk takket være Hardware.no's Guide til å lage hjemmeside jeg lærte å kode HTML. Etterhvert har jeg bare lært mer og mer Er dog ikke så flink i andre kodespråk som bl.a. PHP da Endret 29. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Fett. Konge på lan-parties! Lenke til kommentar
larswey Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 bruk zip drive så får du plass til mynter også Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 bruk zip drive så får du plass til mynter også Hehe. synd for dem som ikke her zipdrive Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 QXL er fint.. Dessuten hadde faren min en gammal zipdrive liggende! Mynter funka.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 råtøft, må se og finne den gamle floppyen som jeg tror jeg har liggende et eller annet sted, hvis jeg ikke finner den så er det en tur nedom el-returen på kjøpesenteret... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Drit tøft. skal lage slik selv. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Elsker å gå inn på "Case Mods" å se at det er skrevet i dette topicet Er ikke så ofte jeg får ros i hverdagen, og hvertfall ikke så mye Kanskje jeg kan lage mer senere, "Lilleslem strikes back - Harddisk Mod" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Scary.. Stå på! Hadde vært spennende.. Det som gjør konseptet så bra er at det er så enkelt, originalt og alikevel utrolig bruksfullt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du lager noe med harddisk, blir det brilleetui eller noe da? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Kan feste den i en jernstang, og vips har du et våpen du kan bruke til å slå bort nerder som prøver å stjele dataen din på lan Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Kan feste den i en jernstang, og vips har du et våpen du kan bruke til å slå bort nerder som prøver å stjele dataen din på lan Den likte jeg EDIT: Kunne jo oxo brukt den til å slå vekk den mest plagsomme broren i universet, nemlig broren min... ... Endret 15. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan feste den i en jernstang, og vips har du et våpen du kan bruke til å slå bort nerder som prøver å stjele dataen din på lan Den likte jeg hehe, høres praktis ut Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Eller istedenfor den klassiske prompeputa kan man bruke en gammel/ødelagt prosessor istedenfor prompeputa Sånn at pinnene kommer opp seff Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ikke dumt! Har tilfeldigvis en gammel prosessor som ikke virker... Kanskje jeg skal prøve ut det på bruttern...? Ellers kan man jo ta en psu og ta ut alt inni der, og vips! så har du et hemmelig rom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå