random_wannabe Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hei. Satt idag og kjeda meg og så gjennom skuffen med ødelagt hardware jeg aldri orker å kaste. Så tenkte jeg at jeg kunne ha det gøy med den ene floppyen, og lagde da en liten mod av denne (Er ikke sikker på om den skal på casemods da..) Her er floppymoden. Første gangen jeg fikler med sånt da EDIT: Gjerne kom med innspill om det. Er som sagt helt ny EDIT2: Måtte endre på linken.. EDIT3: Måtte endre på linken nok en gang da vi har oppgradert designet til siden den er på.. Endret 22. september 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 en floppyspareboks kuli "må ha!" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Utrolig kult! Får se om jeg kanskje gidder å lage noe sånt selv, men har ingen ødelagt floppy, bare noen som funker.. Og jeg (faktisk) bruker dem! Men hva med å gjøre noe sånt med en CD-ROM? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Tusen takk Kan jo se om jeg har en cd rom også på hardware lageret mitt som er ødelagt Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tusen takk Kan jo se om jeg har en cd rom også på hardware lageret mitt som er ødelagt vi har sånn ca 15 dritt cdrommer.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 jeg så etter selv, hadde to stk.. de funker begge to, og er ikke akkurat gamle.. så da blir det ikke noe sånt herfra hvertfall.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg så etter selv, hadde to stk.. de funker begge to, og er ikke akkurat gamle.. så da blir det ikke noe sånt herfra hvertfall.. har du tenkt å bruke de? våre er jo gule fordi de er så gamle Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) *Moderator, slett denne..* Endret 13. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eller hvis du har noen viktige dokumenter ingen må finne, så legger du dokumentet inni en floppydisk, limer igjen og stapper disken inn i floppystasjonen. Ingen som leter etter dokumenter "inne" i floppystasjonen. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) eller diverse pr0n-bilder fy søren. oppfinnelsen min kommer til å bli verdenskjent. fra nå av skal ikke spioner lete etter dokumenter i en strengt bevoktet skinn-mappe, men i en gammel, "ubrukelig" floppy EDIT: Leif var innom Endret 13. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jommen, jeg mente at du legger f.ex. et ark inne i en tom floppy disk. Og limer igjen disken, og legger disken inne i floppystasjonen. Da finner ingen den! Og når man skal ha tak i arket åpner man bare floppydisken. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noe sånn MÅ jeg lage meg! Den var genial! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Genialt! Lan-"lommebok"? Har et par floppyer til overs her.. *vurdere å lage en selv* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når jeg surfa her i natt fant jeg ei side som hadde lagd noe sånt faktisk! Fikk ikke med meg hva siden het da men.. Så da burde det finnes no for CD-ROMer også! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så da burde det finnes no for CD-ROMer også! Og hvis du ikke finner noe, så lager jeg det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har allerede en idè, bare mangler CD-ROMen! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har allerede en idè, bare mangler CD-ROMen! Da mangler du mer enn meg Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Tusen takk til dere alle Hadde aldri trodd at jeg fikk bare gode kommentarer til denne. Eneste negative jeg har fått var fra broren min (selvsagt).. Men selv ikke han greide å si noe som var helt negativt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå