Gå til innhold

Kjøpe ny laptop fra dell.no, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skal nå bestille min første laptop, og jeg aner derfor ikke hva en bør se på og være ekstra oppmerksom på.

Maskinen vil primært bli brukt til surfing, skolearbeid, film, musikk og en sjelden gang ett spill. Spillene som vil bli kjørt er av typen nfs, fifa, fm, så ikke noen spill som trenger så voldsomt kraftig grafikkort.

WLAN må der være, og gjerne WS.

Er det noen som kan hjelpe meg å velge ut en passene pc fra dell.no, eventuelt komme med tips til en annen pc som går under mine krav.

Pcen må så klart ikke bli for stor og klumpete da den vil bli fraktet mye mellom hjem og skole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal nå bestille min første laptop, og jeg aner derfor ikke hva en bør se på og være ekstra oppmerksom på.

Ta en titt på den annonserte tråden i denne kategorien. Mye bra info for folk som er helt 'grønne' når det gjelder det fantastiske instrumentet bærbare datamaskiner :)

Har selv en CL56 som jeg selv mener er den maskina som gir mest for pengene - om du synes 15" skjerm og 2,8 kg er lite og portabelt nok kan jeg varmt anbefale denne, som lett drar alle slags spill og er både stillegående og bruker lite strøm (har skviset min opp i drøyt fire timer ved kun 'kontorbruk' og alle mulige og umulige strømsparefunksjoner påslått). fås for 10-11 høvdinger med ok specs hos for eksempel Netshop.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...