ErlendRU Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 IKKE FOR SARTE SJELER!! http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Les på eget ansvar æsj! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det der er garantert useriøst! Kan ikke på noen måte tro at noen har et sånt forhold til besteforeldrene Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 enig med deg lilleslem.. det kan vel ikke være sant ?!?! at bestefaren kom og oppdaget at dama hans fucka med barnebarnet, og så JOINA? Det der kan ikke være sant i det hele tatt ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Håper at det var en spøk. Hadde noen i klassen min som sendte inn no tullegreier dit en gang, men husker ikke hva. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 det værste er at ingen vet om det er sant eller tull :S *sick* Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 OMG, det må da være tull. Jeg håper ihvertfall at ikke finnes så syke folk at de kan finne på noe sånt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Syns det er helt genialt at folkene bak klara-klok.no faktisk svarer helt dønn seriøst til alle de promp-og-tiss-knølene som finnes i Norge. All honnør til dem. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 masse genialt på klara-klok ja... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 svarer helt dønn seriøst til alle de promp-og-tiss-knølene som finnes i Norge. :!: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 en kompis av meg sendte inn noe om att han brukte og putte epler i rompa fordi det var så godt men rompa blei så stor så han trengte hjelp... fikk svar også... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 en kompis av meg sendte inn noe om att han brukte og putte epler i rompa fordi det var så godt men rompa blei så stor så han trengte hjelp... fikk svar også... såklart får han svar! :!: er klara-klok vettu.. svaret var då? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 en kompis av meg sendte inn noe om att han brukte og putte epler i rompa fordi det var så godt men rompa blei så stor så han trengte hjelp... fikk svar også... såklart får han svar! :!: er klara-klok vettu.. svaret var då? vakke klara klok da. var www.utekontakten.no Eple i rompaSpørsmål: hallo! jeg synes det er godt å putte epler i rompa.. men rompehullet er blitt så sinnsykt stort i det sisste... hva skal jeg gjørE???!? takk på forhand Gutt ( 15 ) Svar: Heisann! Rompehullet er ikke skapt for så store ting som et eple. Du bør nok la være med dette, så kommer det tilbake til normal størrelse igjen etter hvert. Hilsen Randi A og Hanne på Utekontakten Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det med besteforeldrene var garantert tull. Det var en fjortiss (eller yngre) sinn måte å tulle på. Men jeg må være enig at Klara Klok er ett bra sted for folk som lurer på noen. Og svare på sånne spørsmål enkelte (de fleste faktisk ) ikke tør å snakke sammen om under to øyne. Det er ett bra sted der ungdommer kan spørre om ting de lurer på, uten at det skal koste dem noe som helst... (Tror foresten de ansatte ved Klara-Klok får seg en latter inniblant... ) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 promp-og-tiss :!: Men det er vel faen ikke noe å le av med han gutten der da. Gutten kan eller har blitt delvis eller helt ødelagt at besteforeldrene. Folk som det trenger å bli hjulpet ikke å bli hånt og ledd av. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mistenker at folka på klara-klok sitter og koser seg med å finne på seriøse svar til ting de selv forstår at er kødd.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mistenker at folka på klara-klok sitter og koser seg med å finne på seriøse svar til ting de selv forstår at er kødd.. Akkuratt det jeg også mener Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 IKKE FOR SARTE SJELER!! http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Les på eget ansvar æsj! isecond that! FY FAEN! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ser ut som Øyvind Dahle har vært innom en tur : Link Endret 15. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser ut som Øyvind Dahle har vært innom en tur : Link :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvor på tragisk.com er alle de grise greiene a.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå