Gå til innhold

MC/Onyxia/BwL = Full av lagg! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Morn

I alle instancer hvor det kryr av folk, lagger jeg. Det vil si i MC/BwL/Onyxia. Det hender faktisk i Scholomance også. Det som skjer er at pingen øker og øker. Den går opp til 2000+++, så videre opp til 8000+++. Det blir umulig å spille. Til slutt disconnecter jeg. Sånn har det vært i noen uker allerede. Nå er jeg lei av å se på at guildet mitt velter rundt i epics, mens jeg trasker rundt i BoE-epics og eller vanlige blå items. Dessuten er alt annet enn MC osv kjedelig nå.

Jeg har både formatert PC og reinstallert WoW uten hell. Jeg har testet nye drivere til grafikkortet. Specs finner dere i profilen min.

Jeg trenger hjelp! :cry:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sdram.. hmmmm du har ikke tilfeldigvis en wiliamette prosessor og? Uff ja, jeg har hatt mye problemer med den prosessoren.

Første som slår meg er mangel på ram, men jeg har like mye på min maskin nå uten problemer, Da må det i så fall være hastigheten på disse.

Jeg tror rett og slett det er maskinen som trenger en oppgradering, og ikke klarer å holde unna og skjekke alle data den får inn. F.eks slå opp lokalt stats på våpen etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...