munn Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har ASRock K7S41 Hovedkort som usb 2.0 ikke virker på, de går veldig trekt og overføre filer fra ekstern 300GB harddisk, Har prøvd hardisken på en an pc og der virker de helt fint, kjører win xp pro, har stilt inn bios på usb2, har også prøvd og slå av usb2 støtte i bios uten at de hjalp (sef). Kabler og alt er usb2, får også melding av windows at enheten kan forbedre ytelse ved og koble til usb2, men de er den jo, har prøvd og koble til alle usb2 portene uten noe hell sjønner ingen ting. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
munn Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ja alle opdateringer. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 kansje du trenger en usb2 driver? Har ikke annet forslag om du har alle oppdateringer. Untatt reinstall, reperasjon elns. Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 kansje du trenger en usb2 driver?Har ikke annet forslag om du har alle oppdateringer. Untatt reinstall, reperasjon elns. De er nyinstalert for noen dager siden. finer ikke noen drivere til usb2 og winxpK7S41 Driver regner med at de er xp som skal ta seg av de eller bios?? har egentlig ikke peiling så ret meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sjekk at det ikke er noe spm tegn (?) i enhetsbehandling, om det er så velg "oppdater driver" og velg automatisk... Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Sjekk at det ikke er noe spm tegn (?) i enhetsbehandling, om det er så velg "oppdater driver" og velg automatisk... nei ingen ? i enhetsbehandling merklin pcen står i bilen men de skal jo ikke betynoe. trenger virklin hjelp med denne vurderer pci kort med usb2 på men de burde ikke være nødvendig når de skall være usb2 på hk. Endret 13. august 2005 av munn Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Prøv med driver cden til HK, legg inn usb2 driverne på nytt.. Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Prøv med driver cden til HK, legg inn usb2 driverne på nytt.. Slitter med akurat den da dvd spilerern er på usb2 og ikke funker ordentlig men når jeg går in på driver siden til hk står de ikke noen drivere til xp regner med de hade ståt hvis de var nødvendig Drivere da antar jeg at de er win xp som må ta seg av dette eller er jeg helt på jorde?? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 xp burde vel ha lagt inn de driverene ja. Bare en ting jeg tenkte på,, Du sier datamaskinen din er oppdatert. Men hvordan oppdaterte du den? Brukte du windows update? Isåfall, prøv å last ned servicepack2 nettverksinnstalasjon og innstaler denne. Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 xp burde vel ha lagt inn de driverene ja. Bare en ting jeg tenkte på,, Du sier datamaskinen din er oppdatert. Men hvordan oppdaterte du den? Brukte du windows update? Isåfall, prøv å last ned servicepack2 nettverksinnstalasjon og innstaler denne. windows update ja alle oppdateringer som kommer der er instalert. servicepack2 nettverksinnstalasjon, hvor finner jeg denne?? fant ikke noe med google eller på wiondows sine sider, som heter de. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Lastet ned instalert og restartet, er akurat samme ikke noe forbedring. noen andre ting jeg kan gjøre?? Takk for linken Åsmund!. Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) ups dobbel Endret 13. august 2005 av munn Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Innse at det er noe galt med hovedkortet og få det byttet? Lenke til kommentar
munn Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Innse at det er noe galt med hovedkortet og få det byttet? Mulig de men de er ikke noe ant som "fusker" kun lav hastighet på usb. holder alle mulig heter åpne og vill prøve de som en siste utvei. noen andre forslag som kan prøves før mandag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå