bo1e Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen som har gode råd til hvordan å brenne backups til GC? Burn image i nero ser ikke ut til å funke. Har brent noen med blindwrite som har funket, men mange som ikke har funket. Går det an å sette ned brennehastigheten i blindwrite? Finner ingen måte å gjøre det på, kan kun velge mellom noen få "brenne-profiler" og thats it. Max hastighet på platene jeg bruker er 16x og jeg har lyst å prøve å brenne med litt lavere speed. Også prøvd stomp recordnow eller max eller noe i den dur, funket heller ikke. Brenner på 16x verbatim dvd-r. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tror ikke det er lov å spørre om backup spørsmål her gitt Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 trur det er noe du skal gjøre via BBA..å til deg sabeltann det var bare et spørsmål du vil bare ha status Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Er det ikke lov å gjøre backups av sine dyrt kjøpte spill heller nå? Fins jo haugevis med tråder om emnet fra før .. Hvis dere mener jeg ikke skal få lov til å beskytte det jeg har kjøpt og betalt for, kanskje noen kan fortelle meg om det går an å forandre hastighet på brenning i blindwrite? Endret 13. august 2005 av bo1e Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mener bare at det ikke er lov å spørre om spørsmål her som kan lede til piratkopier eller noe sånt bullshit . Jeg synes selv også den regelen er litt rar. Har i hvert fall sett flere like poster som har blitt stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå