Northrop Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Imponerende navn på den msn-lista... Skulle til å nevne det. Hater lange MSN-navn... ei jente i klassen min har såpass langt nick at man kunne ikke lese hele teksten, uansett hvor mye man scrollet Hva er galt med "Anne" eller "Berit", eller hva nå faen man heter? Men nok OT. enig med korte enkle navn pleier som regel og ha "(S)Northrop//" er ikke så alt for langt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Brannmuren i xp er visst så dårlig at den treger beskyttelse av en brannmur Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Brannmuren i xp er visst så dårlig at den treger beskyttelse av en brannmur Kanskje fordi du har slått den av? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Brannmuren i xp er visst så dårlig at den treger beskyttelse av en brannmur Haha Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette kom hos meg... Noen som kan si hva det betyr? Å fytte f der lo jeg! :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette kom hos meg... Noen som kan si hva det betyr? om jeg ikke tar feil er Dr.Watson et feilsøkingsprogram i windows. -Og assistenten til Sherlock Holmes. Lenke til kommentar
Cnet23 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg prøvde og holde på msn 6.2 så lenge jeg kunne. jeg likte ikke msn 7. bruker patcha msn 7 og aMSN nu. Har Msn 6.2 med pluss jeg Nekter å bytte... de må nok oppsøke meg ellns for å få meg til å bytte, for denne karen blir på 6.2! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Bearshare er spyware! Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) jeg prøvde og holde på msn 6.2 så lenge jeg kunne. jeg likte ikke msn 7. bruker patcha msn 7 og aMSN nu. Har Msn 6.2 med pluss jeg Nekter å bytte... de må nok oppsøke meg ellns for å få meg til å bytte, for denne karen blir på 6.2! jeg har lastaned den versonen (msn 6.2) etter en instruksjon fra en annen tråd men jeg har ikke giddet og byttet men jeg har den lligende Endret 17. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) OMGWTF?! Stygg skrivefeil det der. Lurer på om det ikke er Finsker som har oversatt Windows til Norsk. edit: Tilfelle jeg blir slakta for å komme med OT stuff og lamme kommentarer så var "pat" skrivefeilen mitt bidrag, men ingen vits når den allerede var nevnt. :!: Endret 17. august 2005 av Black&White Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Denne fikk jeg en gang jeg drev og skrev i Word... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hehe, word spør om du er overarbeidet... kanskje på tide med en pause Kommer sikkert flere slike "finesser" i WinVista klarer til og med å se når du skal på do, skal jeg vedde for Endret 17. august 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, tviler ikke ett sekund Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Denne fikk jeg en gang jeg drev og skrev i Word... Fragment shiten kommer konstant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå