wewwen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 1. kommer meg ikke inn på "internett" den står bare lenge, prøver og connecte så får jeg en feil melding (connection timeout). 2. har noen Mp3'er. men greier ikke og sende dem via BT eller IR! takker for all hjelp Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) 1. kommer meg ikke inn på "internett" den står bare lenge, prøver og connecte så får jeg en feil melding (connection timeout).2. har noen Mp3'er. men greier ikke og sende dem via BT eller IR! takker for all hjelp Det med connecte er jeg litt usikker på.. Pør å Legge oppsette inn på nytt.. dette med mp3,tenker du da fra tlf til tlf,eller fra pc til tlf? Er det fra pc til tlf,åpner du bare explorer på pc,der skal du finne siemens SX1 logo,som du klikker på,og velger minnekorte.. Men er det fra tlf til tlf,er på grunn at du har for lite minne på selve tlf. Har hatt SX1 selv.Så vanlig mp3 er vanskelig å sende.. På grunn av størrelse.. Endret 12. august 2005 av djheaven Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Men er det fra tlf til tlf,er på grunn at du har for lite minne på selve tlf. Har hatt SX1 selv.Så vanlig mp3 er vanskelig å sende.. På grunn av størrelse.. jo men finner ikke der d står "send via ir" eller BT! Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hmm Så pass ja.. Vist du går inn på filbehandling,og til mappen der du har dine mp3,kan skal det komme når du trykker på velg,og der kommer da opp send,og valg på hvordan du vil sende den.. Vist ikke,er jeg bra sikker på,du har nor galt på software din.Og kan da være en fordel å formatere tlf din.. Men å formatere er som en sur utvei,og siste man gjør Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 mens vi er inne på formatering, minne brikka mi er "coorupted"! han spør omjeg vil formatere, så sier jeg ja, men den er forsatt det..? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 For å få filer sendt til SX1s innboks eller fra SX1s utboks direkte til eller fra minnekortet, trenger du MSVdriveE: Sitat fra "all about symbian f.a.q. for SX1": Q:Can I save my Messages to MMC?A:Although this was an option on all the other s60 phones Siemens disabled it to SX1 (at least on firm. prior to 08) mainly for MMC swaping reasons. But there is a way to enable it. First download and install MsvDriveE.sis . After running it once the app will change the drive for saving messages from C to E and copy some files from C:\system\mail to E:\system\mail but not all (you have to copy the rest yourself using a 3rd party File Manager). Any Messages saved to an MMC from another s60 phone will be also readable. Be carefull though not to run the app again because you'll end up with an error message and may the messages stored to MMC be lost. Also do not remove the MMC when the phone is on. To undo the app changes just restart the phone without the MMC. BE WARNED THAT I AM NOT RESPONSIBLE FOR ANY DAMAGE CAUSED BY THIS APP. Dette kan også brukes på andre Symbian S60-telefoner som ikke støtter dette til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå