Singh tha king Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg har en pacard bell som er 3 år gammel. den har ikke funket i 2-3 måneder nå. hver gang jeg slå på datamaskinen, hører jeg viftene starte opp, skjermen funker, men det kommer ikke opp windpws logo. det som kommer opp er no signal. jeg har skjekket om alle ledningene sitter i, og det gjør de Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 kommer du inn i bios da, eller er skjermen helst svart? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 bios? skjermen er helt svart ja, men det kommer opp en rute der det står " no signal". (en venn av meg sin pc) jeg og han hakke så mye peiling på dat skjønner du. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 noen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Integrert eller vanlig skjermkort ? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 vanlig, tror jeg. Nesten helt sikker! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 e ikke sikker, men det kan være mulig at det er defekt inni selve kabelen... brøv med en annen kabel om du har muligheten... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 vanlig, tror jeg. Nesten helt sikker! Kan være feil med skjermkortet eller AGP porten til HK... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 det neste jeg ville gjort var å flashe bios. Om du har manual står det fremgangsmåte. Det er en jumper du setter på pin nummer 2-3 og tilbake til 1-2. Dette må du gjøre når strømkabelen er tatt ut og det kan være lurt å trykke på "på" knappen etter at strømkabelen er ute for å fjerne spenningen. Av og til må du ta ut batteriet på hovedkortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå