Gå til innhold

Problemer!

ostenxx

Anbefalte innlegg

Har et MSI GeForce 4 MX 440 grafikkort. Jeg har problemer med overklokkinga. Når jeg bruker instillingsprogramet som følger med fungerer det helt fint hvis PC'en står på, men når jeg rebooter den, går instillingene over til normal hastighet igjen. Jeg må overklokke for hver gang jeg starter PC'en!

Er det noen som har en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-06 12:40, ostenXX skrev:

Har et MSI GeForce 4 MX 440 grafikkort. Jeg har problemer med overklokkinga. Når jeg bruker instillingsprogramet som følger med fungerer det helt fint hvis PC'en står på, men når jeg rebooter den, går instillingene over til normal hastighet igjen. Jeg må overklokke for hver gang jeg starter PC'en!

Er det noen som har en løsning på problemet?

Leste på testen på hw.no at dem ikke har fått noen yteseøkning når de klokket. Skjekk det først før du bruker med tid på det. Du må nok lagre innstillingene på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Der tar du nok feil. Har sjekket Fps'en og målt bechmarks, og ja, ytelsen går ganske mye opp.

Dessuten var dette kortet testvinneren på Incite PC Games for MX440-kort, fordi den var mest "overklokkingsvennelig".

Uansett hadde det vært en fordel om du hjalp meg med selve problemstillingen.

Øystein

Lenke til kommentar

Der tar du nok feil. Har sjekket Fps'en og målt bechmarks, og ja, ytelsen går ganske mye opp.

Dessuten var dette kortet testvinneren på Incite PC Games for MX440-kort, fordi den var mest "overklokkingsvennelig".

Uansett hadde det vært en fordel om du hjalp meg med selve problemstillingen.

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...