jarlarve Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 HJELP!!!!! Har vært så uheldig å søle noen prikker med beis på naboens stylete bil som skal være med på utstilling senere denne måneden. Jeg trenger noen tips til hvordan jeg skal få det bort. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Spørs litt type lakk med asethon eller hvordan det nå skrives bør ta det.. Test først på et mindre synlig plass for å se at det ikke tar lakken. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Prøv med lynol/silikonfjerner! Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Etter litt tenking så er jeg enig i at lynol sikkert er det beste. Skåner nok lakken best med det ja. Lenke til kommentar
jarlarve Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg fått beisen bort. Vaska først bilen grundig så alle prikkene kom godt frem. Spruta så på Turtle Wax sin avfetter, lot det virke et par minutter også gnikket jeg litt med fingeren. Vips så gikk prikken i oppløsning!!! Det skal nevnes at prikkene var små (1-2 mm i diameter), men likevell godt synlig når de var hvit på en blå bil. Beisen hadde også tørket i 5 dager allerede. Her trenger vi nok ikke sterke saker som lynol o.l., men takk likevell for alle tips PS: Brukte ikke Lynol eller liknende, ettersom eieren var meget redd for sin ellers meget pene bil som av og til er på utstilling. Hilsen en som er glad for at bilen ikke ble levert inn til Bilpleiespesialist som skulle ha 2.500,- for å fjerne beisen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ble litt nysgjerrig på hvilken bil det var jeg.. Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 fint at du fikk d bort:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå