Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hvordan går det? Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) hvordan går det? Vel, viss det var meg du sikta til, så går det ganske bra. Har berre nett fått teste PC'en etter "behandlinga", (les side 1 her), og det såg ut som det gjekk bra, alle vifter snurra rundt, og alle lysdioder som indikerar at alt er normalt lyste opp, så så langt. Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar Endret 15. august 2005 av fz50 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 var deg jeg sikta til ja Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) var deg jeg sikta til ja Tenkte med det ja. Eg var noko bekymra før nokon dagar sidan då eg fekk den første responsen på at eg hadde bada (bokstaveleg talt) HK og Skjermkort i kondensfjernar, men det har nok gått langt betre enn mange sa... Gratulerer du har nettopp ødelagt skjermkortet ditt for godt. Var heller bekymra når eg såg øverståande innlegg. Endret 15. august 2005 av fz50 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar Det er ikke alle 24pin hovedkort man må ha 24pin strømforsyning på. Jeg bruker f.eks 20pin bZerk PSU på mitt 24pin hovedkort, funker helt fint. Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar Det er ikke alle 24pin hovedkort man må ha 24pin strømforsyning på. Jeg bruker f.eks 20pin bZerk PSU på mitt 24pin hovedkort, funker helt fint. Men eg hadde akuratt same problemet med PC'en før det kom vatn i han og, at eg måtte ha 24 kontaktar for å få han til å starte Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Løsning: tørket opp med dopapir. Rent vann på dopapir Rent vann, mener du da "rent" vann fra kranen ? Eller destilert vann ? For det er viktig at det ikke kommer fett på komponentene ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå