Poldi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hallo der ute ...... Har kjøpt meg ein dell 9300 og skal i den andl. ha meg eit Tv kort.. Noen som kan anbefale noen ???? Råd til antenne ønskes også... Endret 12. august 2005 av Poldi Lenke til kommentar
microne Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Skal du sette det i selv? I tilfelle bør du gjøre deg kjent med garantier.. Mulig garantien fra Dell blir brutt når du åpner PCen din.. EDIT : noen små skrivefeil bare... Endret 12. august 2005 av microne Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Snakk om Inspiron 9300 (baerbar)? Isaafall har du begrensa muligheter. USB2 tunere eller PCMCIA tunere. USB2 tunerene er billigere. Google "USB2 TV Tuner" saa finner du mange muligheter fra bl.a. Pinnacle, Hauppauge, Teac og flere. tv-cards.com har noen tester. Vil tro cnet.com har noen og. - Per Christian Lenke til kommentar
microne Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Usb kort !! Ikke så hissig nå da.. Jeg er ikke akkurat ofte inne på Dell sine sider.. skriv åssen type kort det gjelder bare Lenke til kommentar
microne Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bare styr unna Pinncale! Det har jeg hatt selv og jeg er IKKE fornøyd i det hele tatt.. Dessuten fungerer ikke Text-TV funksjonen på den (hvertfall ikke min) Det måtte jeg visst bare finne meg i ifølge butikken jeg kjøte det av. Men ellers har jeg hørt mye bra om TerraTec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå