Qwseyvnd Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 1.Hvorfor har nVidia nForce referansekort ingen kjøleribbe på IGP nordsiden, det blir varmt, men andre kortene jeg har sett med nForce har kjøleribbe med vifte og uten. 2.Jeg har GeForce2 integrert, skjermen er blank og BIOSen er dødt, finnes det noen løsning? Hvis jeg bruker 2nd skjermkort Geforce3 så finner den med Award BootBlock v1.0, så jeg kan ikke flashe fordi Programmet hindrer det. Hvordan skal jeg få kvitt programmet Award BootBlock? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Det trengs ingen vifte på nforce sin northbridge. Mitt hovedkort har heller ikke, og det klarer seg fint. Det integrerte skjermkortet skal virke automatisk når man slår på pc'en uten et annet agp kort. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 3. Hvordan skal jeg bli kvitt Award BootBlock programmet. 4.Flasheprogrammet ble misklykket, der stor vær så snill sjekke jumpene er satt riktig eller ikke, jeg må altså flytte en av disse jumpene, hvilken?, lockout??? JEG VET DERE LESER MEN SVARER IKKE. Lenke til kommentar
PKA Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Se her: http://www.sysopt.com/articles/recoverbios/ Dette skulle hjelpe deg å få i orden BIOS'en igjen!? PKA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå