Haaheim Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal ha meg et nytt hovedkort men jeg er usikker på hva jeg skal velge. 1. Det skal være et socket 939 hovedkort... 2. PCI-Express (selvfølgelig). Trenger ikke SLI (er mest glad i ATI). 3. Prisen bør ikke gå over 1600 kr. Jeg er glad i bundle Har sett litt på DFI Lanparty (men de har bare SLI kort som jeg kunne finne) Fatality AN8 og Gigabyte GA-K8NXP-9... Noen forslag? På forhånd takk. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva med dette ? http://www.epox.com/USA/product.asp?ID=EP-9NPAplusULTRA Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Har sett litt på det også, men jeg er litt usikker på hvilket jeg skal velge... Hvis dere har forslag hadde det vært fint å skrevet argumenter på hvorfor kortet er bra, og om det følger med noe ekstra snadder... Takker folkens Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Sjekk denne testen fra AnandTech. Der vil du se at EPoX EP-9NPA+ Ultra vant den testen over blant annet DFI. Lenke til kommentar
meinir Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) .. Endret 29. september 2010 av meinir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå