Gå til innhold

Husker dere Bugg?

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
husker dere de helt gamle buggene da? de som var noe eldre enn de som det er bilde av i første post. De som var innpakket i papir som var brettet rundt tyggisen, i stedet for plast slik som det er på bildet. Det var da ikke noe luft inni pakken.

Av den sorten var det en type som var gul-grønn som var ganske syrlig. Er helt sikkert den du tenker på Holger, og jeg mener det var sitronsmak på den eller noe sånt...

4706392[/snapback]

Skulle gitt mye for å få de gode gamle buggene tilbake! Vakumpakket bugg? huff! Jeg og venner saumfarte skogholt og grøfter på vei hjem fra skolen i håp om at en av de lokale alkoholikerne hadde slengt i fra seg noen flasker. Panting av flasker var neppe inn på 80-tallet siden vi alltid fant en hel haug hehe.

Lenke til kommentar
Så ei shappe som solgte tyggegummien TOY. Lenge siden jeg har sett den...

Pakka var hvit, med sånn skrift: TOY

Tror TOY hadde noe slags form for jubileum for ei stund siden, så de produserte noen pakker og solgte. Mamma hamstret TOY.

4661026[/snapback]

Ingenting slår TOY, jeg kaller all tyggis for toy av gammel vane...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Man kan fremdeles få kjøpt bugg i sånne poser i noen MIX-kiosker tror jeg.

7939752[/snapback]

Hvor har du sett dette? Har du noen nærmere info om hvordan denne posen ser ut, hva annet som er i den? Det ville i så fall vært genialt om Bugg fantes fortsatt!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...