applemania Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Videosjappen her nede fører Bugg, men bare den røde. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Husker Bugg ja, men har ikke sett det i salg på mange år. :/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Cola boomer som er tinga da..luZrz Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gul - BananRød - Jordbær Grønn - Eple, sikkert? Svart - Lakris? Rosa - Bringebær eller noe i den duren. Any more? -Jar Var det ikke en Cola-bugg? Og så var det hvit bugg. Peppermynte? Sitron? Jeg husker bare at den var god. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Så ei shappe som solgte tyggegummien TOY. Lenge siden jeg har sett den... Pakka var hvit, med sånn skrift: TOY Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Så ei shappe som solgte tyggegummien TOY. Lenge siden jeg har sett den...Pakka var hvit, med sånn skrift: TOY Tror TOY hadde noe slags form for jubileum for ei stund siden, så de produserte noen pakker og solgte. Mamma hamstret TOY. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Selger det fortsatt på mix på revetal (vestfold) du får migrere ned hit Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Trur kanskje har sett Bugg... vis ikke det va Boomer. Genial storkiosk som heter Bobbo Må se der en gang. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Oje. Jeg kom på andreplass i en stor Bugg-konkurranse en gang når jeg var 6-7 år. Skulle finne på et slagord for dem. Så vidt jeg kan huske var det vel egentlig mamma som kom på det. "Har du en Bugg i lomma, så slå på stortromma." Fikk 3 store pakker med maaasse Bugg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heldig du.. Noen som vet om det går ann å spørre Narvesen om dissa bugg'a? De solgte jo før.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Rød (saltlakris) Rosa (jordbær) Ny Gul (sur sitron elns.) Ny blå (hot eller chili elns.) Det er de beste. Ellers hadde man jo Hvit (husker ikke) Grå (vanlig lakris/søt lakris) Gul (banan) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Husker ja, men begynner å bli noen år siden nå da Er vel en 16 år siden jeg ble hyper på det Husker ihvertfall jeg fikk 5,- og skulle kjøpe meg noe. Fikk jo masse for den femmeren. Nå får du så vidt en bærepose for den summen Ah - good, old times Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Husker ja, men begynner å bli noen år siden nå da Er vel en 16 år siden jeg ble hyper på det Husker ihvertfall jeg fikk 5,- og skulle kjøpe meg noe. Fikk jo masse for den femmeren. Nå får du så vidt en bærepose for den summen Ah - good, old times Så sant så sant. Da to tiere holdt til en held kvelds lørdagsgodt Husker jeg nesten begynnte å grine da bugg hadde gått opp til 1 kr noen steder da jeg var mindre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Her gikk den som sagt opp tl 1,50... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Saltlakris og chili... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Pante flasker man finner langs skolevegen og kjøpe bugg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Minnbart det der ja.. Dreiv nesten med organisert flaske-blir-til-bugging på i 1-4. klasse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 aah ja BUGG blei jo bare borte Tenkte jeg ikke over før nå, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå