Gå til innhold

Husker dere Bugg?

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  Musty skrev:
husker dere de helt gamle buggene da? de som var noe eldre enn de som det er bilde av i første post. De som var innpakket i papir som var brettet rundt tyggisen, i stedet for plast slik som det er på bildet. Det var da ikke noe luft inni pakken.

Av den sorten var det en type som var gul-grønn som var ganske syrlig. Er helt sikkert den du tenker på Holger, og jeg mener det var sitronsmak på den eller noe sånt...

4706392[/snapback]

Skulle gitt mye for å få de gode gamle buggene tilbake! Vakumpakket bugg? huff! Jeg og venner saumfarte skogholt og grøfter på vei hjem fra skolen i håp om at en av de lokale alkoholikerne hadde slengt i fra seg noen flasker. Panting av flasker var neppe inn på 80-tallet siden vi alltid fant en hel haug hehe.

Lenke til kommentar
  Hanne:) skrev:
  Alderon skrev:
Så ei shappe som solgte tyggegummien TOY. Lenge siden jeg har sett den...

Pakka var hvit, med sånn skrift: TOY

Tror TOY hadde noe slags form for jubileum for ei stund siden, så de produserte noen pakker og solgte. Mamma hamstret TOY.

4661026[/snapback]

Ingenting slår TOY, jeg kaller all tyggis for toy av gammel vane...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  darkness| skrev:
Man kan fremdeles få kjøpt bugg i sånne poser i noen MIX-kiosker tror jeg.

7939752[/snapback]

Hvor har du sett dette? Har du noen nærmere info om hvordan denne posen ser ut, hva annet som er i den? Det ville i så fall vært genialt om Bugg fantes fortsatt!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...