decent Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Når jeg åpner film-filer i alle andre avspillingsprogram enn Windows Mediaplayer får jeg et bilde som har altfor høy kontrast og lysstyrke. Jeg vet ikke hvor dette kommer i fra, men har lest det kan ha kommet med SP2. Alle andre program unntatt Windows Mediaplayer har dette problemet. Også WinDVD etc. Problemet var i WMP også, men jeg løste problemet ved å hake av noe i options, men bildet ble mattere enn før, men det fungerer. Er det noen som har hatt det samme problemet og har løsningen, eller kjenner til løsningen, så sleng inn en linje. Endret 12. august 2005 av decent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Prøvd VLC? Det går ikke ann å stille inn i de forskjellige playerne du har prøvd da Lenke til kommentar
decent Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Prøvd VLC-player, BS-player, DivX-player, WinDVD og Winamp. Jævla irriterende. Dette skjer både med vanlige filmfiler og DVD-filer. Feilen må ligge hos Windows en plass, men jeg finner ikke ut hvor. Lenke til kommentar
decent Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Hjelper ikke heller å stille på verdiene i VLC-player. Ser like forferdelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå