karinaas Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nå er SE W800i her Nå er endelig Walkman-mobilen til Sony Ericsson å finne i butikkhyllene. W800i kan by på heftige musikkopplevelser, et sprekt design og solide spesifikasjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Den har alt jeg trodde, bortsett fra San Disk minnekort isteden for SONY Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hehe, vel, den kunne jo ikke koste så alt for mye mer enn K750i, så da sparer de penger der de selv er dyrest jeg gleder meg iallefall til å få meg mobilen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Den er vel nesten helt lik som k750i? Det eneste du trenger er vel et 512 kort med minne? Det var tilbud på K750i på Lefdal i Bergen. Da kunne man få telefonen til 2.000 kroner inkludert alle abonnementsavgifter etter et år... Hadde ikke tid til å kjøpe Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror dette blir min neste telefon, men to spørsmål: *Noen som vet kvaliteten på de medfølgende øreproppene ? På K750 var de dårlige. *Noen som vet om denne har vanlig mini-jack-utgang ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *Noen som vet kvaliteten på de medfølgende øreproppene ? På K750 var de dårlige. Headsettet på W800i har bedre kvalitet. *Noen som vet om denne har vanlig mini-jack-utgang ? Det følger med adapter til vanlig minijack. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Åå den så digg ut da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det følger med adapter til vanlig minijack. såvidt joeg forstod, så skulle det ikke følge med, men komme ut for salg etter noen uker, eller? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det følger med adapter til vanlig minijack. såvidt joeg forstod, så skulle det ikke følge med, men komme ut for salg etter noen uker, eller? Det er feil Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 fet telefon ass, noen som vet hvor man kan få den billig på nettet med youngtalk eller? pris finneren her på amobil viser jo ikke alle butikker Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg lurer på hvor det blir av det adapteret som gjør at man kan bruke vanlig minijack Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 har du kjøpt mobilen? (jeg ser at jeg tok feil, bra dere rettet på meg ) Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det følger med adapter til vanlig minijack. såvidt joeg forstod, så skulle det ikke følge med, men komme ut for salg etter noen uker, eller? Den skal komme i salg som ekstrautstyr etter noen uker. Slik at du kan kjøpe en slik til K750i'en din også. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg sitter her med min splitter nye W800i i handa (eller den ligger på siden av meg) Adapter for minijack følger _ikke_ med hvis det fortsatt skulle være uenigheter om dette. Øreproppene må man dytte helt inn i øret, er ikke sikker på om det er helt behadelig enda... men det resulterer i at alt annet en musikken blir utestengt fra musikkopplevelsen. Høytaleren på telefonen er _ufattelig_ bra. Bedre lyd enn på tven min f.eks. Det er helt... ja.. ufattelig. Kameraet regjerer på markedet Klager ikke. Samenlignet med en 6630 i går, og man så tydelig forskjell på skarphet og detaljer. Minne nok i massevis med ekstra 512MB minnerkort. Jeg sitter og prøver og bruke opp batteriet, det viser seg og ikke være lett Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Adapter for minijack følger _ikke_ med hvis det fortsatt skulle være uenigheter om dette. Følgte med på min. Sitter her og bruker telefonen til å spille av med stereoanlegget mitt.. Adapteren er første del av ledningen til øreproppene.. Endret 17. august 2005 av Captaincaos Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Adapter for minijack følger _ikke_ med hvis det fortsatt skulle være uenigheter om dette. Følgte med på min. Sitter her og bruker telefonen til å spille av med stereoanlegget mitt.. Adapteren er første del av ledningen til øreproppene.. oj.. neimen... du har jo rett. Tenkte ikke over at det var minijack, trodde det var standard småtteri Lenke til kommentar
mortenjen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om W800i kommer vil komme i andre farger enn hvit og orange? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om W800i kommer vil komme i andre farger enn hvit og orange? Ingenting som tyder på at den vil komme i andre farger til Norge. Det finnes ulike versjoner som er brandet til T-Mobile osv., men ikke flere fargeversjoner av selveste operatørfrie W800i. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om W800i kommer vil komme i andre farger enn hvit og orange? Ingenting som tyder på at den vil komme i andre farger til Norge. Det finnes ulike versjoner som er brandet til T-Mobile osv., men ikke flere fargeversjoner av selveste operatørfrie W800i. Finner ingen versjoner på T-mobile's hjemmeside. Finner D750i.(Sølv K750i) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg