Gå til innhold

Nå er SE W800i her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er vel nesten helt lik som k750i? Det eneste du trenger er vel et 512 kort med minne?

Det var tilbud på K750i på Lefdal i Bergen. Da kunne man få telefonen til 2.000 kroner inkludert alle abonnementsavgifter etter et år... Hadde ikke tid til å kjøpe :cry:

Lenke til kommentar

Jeg sitter her med min splitter nye W800i i handa (eller den ligger på siden av meg) :D

Adapter for minijack følger _ikke_ med hvis det fortsatt skulle være uenigheter om dette.

Øreproppene må man dytte helt inn i øret, er ikke sikker på om det er helt behadelig enda... men det resulterer i at alt annet en musikken blir utestengt fra musikkopplevelsen.

Høytaleren på telefonen er _ufattelig_ bra. Bedre lyd enn på tven min f.eks. Det er helt... ja.. ufattelig.

Kameraet regjerer på markedet :D Klager ikke. Samenlignet med en 6630 i går, og man så tydelig forskjell på skarphet og detaljer.

Minne nok i massevis med ekstra 512MB minnerkort.

Jeg sitter og prøver og bruke opp batteriet, det viser seg og ikke være lett ;)

Lenke til kommentar

Adapter for minijack følger _ikke_ med hvis det fortsatt skulle være uenigheter om dette.

Følgte med på min.

Sitter her og bruker telefonen til å spille av med stereoanlegget mitt..

:)

Adapteren er første del av ledningen til øreproppene..

Endret av Captaincaos
Lenke til kommentar

Følgte med på min.

Sitter her og bruker telefonen til å spille av med stereoanlegget mitt..

:)

Adapteren er første del av ledningen til øreproppene..

oj.. neimen... du har jo rett.

Tenkte ikke over at det var minijack, trodde det var standard småtteri :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om W800i kommer vil komme i andre farger enn hvit og orange?

Ingenting som tyder på at den vil komme i andre farger til Norge.

Det finnes ulike versjoner som er brandet til T-Mobile osv., men ikke flere fargeversjoner av selveste operatørfrie W800i.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...