capy Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Holder på med et lite prosjekt og skulle gjerne hatt meg en bilstereo med line-in. Det spiller ikke noen rolle om det er mp3, radio eller cd på den, jeg skal bare bruke line-in og forsterkerdelen. Noen som vet om en slik spiller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 er vel endel spillere med aux inngang, slik at man kan koble til mp3 spillere osv? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du må nok litt opp i pris er jeg redd, men hvorfor nøye deg med den innebygde forsterkern? Du får jo e.eks en DynaBelforsterker med alt koblingsmateriell for bare ~2500. Av spillere med Line inn vil jeg anbefale Pioneer DEH-P80MP sammen med IP Bus'en om du absolutt ikke vil ha forsterker da denne har den beste innebygde forsterkern på markedet i dag. Ellers vil jeg generelt sett anbefale Pioneer og Alpine, eksempelvis DEH-5700MP. En idè kunne jo også være å bare handle inn forsterker siden du kun skal overføre og forsterke et signal Uansett bør du ha i bakhodet at en får det en betaler for... Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 vil bare legge til at ALLE Pionner spillere som slutter med P på model betegnelsen så har den IPbus = Aux inngang Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 ok, men må jeg kjøpe den IP bussen for at det i det hele tatt skal virke? hva gjør IP bussen egentlig? vil bruke så lite som mulig på prosjektet, men har ikke så lyst til å bare gå for en bilforsterker. har lyst til kunne skru opp og ned volumet på en enkel måte. Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Jeg ser også at bilstereospesialisten har en Pioneer DEH-3700MP til 1698,-. Denne har vel AUX? Er det en bra pris? Link Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 skulle holde da! og i tilleg må du kjøpe IP RCA inn så du får din AUX inngang... lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå