regeli Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Ser at www.shg.no er ganske billige i forhold til komplett. Tenkte på et Logitech MX3100 og det var mye billiger hos SHG enn hos komplett. Er det en bra nettbutikk? Endret 12. august 2005 av regeli Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjenner ikke til butikken, men er sikkert seriøse de. Slik som jeg ser det prøver de seg på en liten Netshop stil? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ja, lurt litt på denne butikken selv, ser den har et flagg ved siden av seg i prisguiden, betyr det at butikken er dansk? Noen av bruker-tilbakemeldingene kan også tyde på at de er litt sløve med pakking. Og websidene er ikke akkurat fine. Men billig er de jo, og dette er jo bare småplukk, så hadde vært fint med litt mer tilbakemelding om butikken. AtW Lenke til kommentar
regeli Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ja, utseende på siden er ganske "basic". Mailen jeg fikk tilbake når jeg bestilte stod på dansk, men den er norsk også. Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) En post om denne shoppen allerede http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=445232 Bestilte selv noen varer derfra, tok litt mer tid enn fra f.eks netshop, siden pakken blir sendt fra Danmark. Pakken varene kom i var litt bulket, men alt inni pakken var helt fint alikevel. Endret 12. august 2005 av klo Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bestillte tastatur, cpu og mus derfra. Gikk helt greit, posten brukte heller ikke noe ekstra tid i forhold til netshop/komplett/psdata/mpx. (bor nordpå) Bra med informasjon i mail angående retur ifall noe er DOA osv. Vet ikke hvordan service er, men gikk iallefall greit å bestille. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har nettopp mottatt en Shuttle SN25P + skjerm, tastatur og mus derfra. Jeg er strålende fornøyd! Prisene er knallgode og servicen på topp. Biosen var allerede flashed til nyeste stabile versjon! Det eneste minuset er at man ikke kan betale med VISA, man må betale med postoppkrav. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 En post om denne shoppen allerede http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=445232 Bruk den. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg