kent12345 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hva kan være problemet her: En 3-4 år gammel Compaq fikk satt inn et nytt Geforce 4 PCI kort, et av de rimeligste i serien. Under Win98 ser alt ut for å fungere som det skal, men i WinXP ser maskinen bare 32 MB RAM(ikke 64), samt at DirectX ikke synes å være tilstede under egenskapene til skjermkortet. Spilling går altfor dårlig. Maskinen har opprinnelig innebygd grafikkort(AGP), og oppdatert BIOS. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 3-4 år er lenge da. Resten av specs'ene til PC'en? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Installer nyeste driver fra nvidia. Driveren på cden som følger med kortet er nesten alltid steingammel. Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 jeg har samme problemet på IBM-søppel maskinen min. Instalerte det nye TI4200 kortet mitt, og DIVX ser ikke ut til å være der. Kjører også XP. Har prøvd å instalere Detonator pakka for XP men det hjalp ikke det heller. Resten av maskinen er som følger; P3 800, 256 Mb Ram, pluss litt annet tull. Noen forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå