OscarWoHA Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg, omiro og Arrosiach skal lage en gnome hver og tulle litt rundt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Denne serveren blir -garantert- high-pop. Jeg har snakket med minst 20 stykk på Sylvanas som skal starte seg nye karakterer der, og med tanke på at det omtrent er allle jeg har groupet med de siste dagene blir jeg litt skeptisk Vurderte å starte meg en ny warrior der, etter at min ble sletta (52), men nå som jeg ser hvor mye folk det strømmer til blir det nok så jeg levler presten min til 60. Over halve Enraged skal starte der også Både på alliance og på horde Lenke til kommentar
bajs Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 det blir jo allefall ikke mangel på prester på denne servern Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) det blir jo allefall ikke mangel på prester på denne servern bare dere ikke får for mange shamaner :!: OT: min lille tur i WSG med min shaman istad på the maelstorm Endret 13. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg, omiro og Arrosiach skal lage en gnome hver og tulle litt rundt. Gnome! Nei det tror jeg ikke, har litt lyst til å starte en orc female Lenke til kommentar
bajs Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 det blir jo allefall ikke mangel på prester på denne servern bare dere ikke får for mange shamaner :!: OT: min lille tur i WSG med min shaman istad på the maelstorm oh my.. for et mareritt jeg har nesten litt bekymringer over å starte priest nå, nå tenker jeg mer mage & warlock,siden det er så utrolig mange som skal ha priest Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 det blir jo allefall ikke mangel på prester på denne servern bare dere ikke får for mange shamaner :!: OT: min lille tur i WSG med min shaman istad på the maelstorm oh my.. for et mareritt jeg har nesten litt bekymringer over å starte priest nå, nå tenker jeg mer mage & warlock,siden det er så utrolig mange som skal ha priest kan nesten 100% (99%) love deg at et fåtall av prestene blir level 60. På the maelstorm er vel 1/10 60's prester, så kommer druid. Er faktisk ikke mangel på warriors, men heller warlocks . Er overflod av shaman/rogue (da'a). Og i det første MC runet var det en hunter tror jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) det blir jo allefall ikke mangel på prester på denne servern bare dere ikke får for mange shamaner :!: OT: min lille tur i WSG med min shaman istad på the maelstorm oh my.. for et mareritt jeg har nesten litt bekymringer over å starte priest nå, nå tenker jeg mer mage & warlock,siden det er så utrolig mange som skal ha priest lol, det blir mange av alle klasser på lvl 60...og jeg skal love deg at det blir enda fler av mage enn priest... Endret 13. august 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
bajs Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 time will tell, youre a dead paladin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 time will tell, youre a dead paladin så kommer min ownage lock og dreper deg og de 4 UD roguesene du har bak deg Lenke til kommentar
bajs Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 time will tell, youre a dead paladin så kommer min ownage lock og dreper deg og de 4 UD roguesene du har bak deg bring it Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 time will tell, youre a dead paladin så kommer min ownage lock og dreper deg og de 4 UD roguesene du har bak deg bring it i will Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vurdere sterkt å starte her. Men er veldig usikker på om jeg skal være horde/alliance nå har du to level 60's som horde, på tide med alliance Problemet er at fra horde pov virker alliance folket... ehh... "spesielle" ;D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vurdere sterkt å starte her. Men er veldig usikker på om jeg skal være horde/alliance nå har du to level 60's som horde, på tide med alliance Problemet er at fra horde pov virker alliance folket... ehh... "spesielle" ;D spesiell=unik horde=mainstream. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Popper opp med en NE Druid jeg da, female så klart:P Takler ikke mannlige NE, det ser bare rart ut:P Dessuten er dansen deres mongolid. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva kommer denne serveren til å hete? Blir det PvP? Kommer den 17.08? Altså nå onsdag? *glede seg* Får vel kjøre opp en shaman eller Hunter:D Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hva kommer denne serveren til å hete? Blir det PvP?Kommer den 17.08? Altså nå onsdag? *glede seg* Får vel kjøre opp en shaman eller Hunter:D Kommer vel på onsdag ja, er nok oppe etter den ukentlige server-oppfriskningen EDIT: kommer til å hete "Haumarush" Endret 14. august 2005 av Blazter Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 noen som vet hva realmsa skal hete? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kommer bare en, å den skal hete "Haumarush". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå