Ivan Drago Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ønsker å kjøpe større minnekort til siemens M75. Finner ikke noe større enn 512mb RS-MMC (må ha RS selv om tlf støtter vanlig MMC), selv om jeg har hørt at det finnes større brikker. Hvem selger evnt 1 eller 2gb RS-MMC brikker? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hvem selger evnt 1 eller 2gb RS-MMC brikker? Så vidt jeg vet: Ingen. edit: Du er ute etter en forhandler. Da er "Forhandlere og verksteder" riktig seksjon. Tråd flyttes. Endret 12. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 512 RS-mmc er vel det største tilgjengelig ennå dessverre. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 1 Gb finnes hvertfall. Link til 1GB RS-MMC Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Men nå koster det jo ikke mer enn ca 300 for 512mb, så det spørs om jeg bare kjøper det og heller venter på noe enda større. Noen som har formening om hvor store RS-MMC brikker det vil komme etter hvert? Hadde jo vært kjekt med noen GB Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 -- RS-MMC kommer vel også til å nå 4 gb osv.. Men sjansen for at mobilprodusentene har gått over til et nyere og fysisk mindre kort, med foreløpig mindre lagringskapasitet, er nok også stor. Er nok bare å vente å se, men å kjøpe 512 mb i dag er nok det klokeste ville jeg tro. Lenke til kommentar
Packard Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det finnes 2GB RS-MMC kort tror jeg, hvis jeg ikke har lest feil så er dette en av de: http://www.movida.no/default.asp?pid=322788&lid=1 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det finnes, og du skal få kjøpt det hos Expert hvis jeg ikke tar helt feil. EDIT: Når jeg tenker meg om så er jeg ikke sikker. Memory Corp R-MultiMedia Card 2 GB PRO tror jeg skal være riktig, men jeg vet ikke om den er i noen butikker. Kan sjekke på mandag. Endret 21. juli 2006 av Bruun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå