grendel Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg har 2 firewalls på PCene mine. Den ene er en firewall på ruteren, den andre er siste og helt oppdatert versjon av zone alarm. Ellers bruker jeg Win xp, alle partcher og hotfixes inst. Grunnen til at jeg lurer på dette, er at jeg i det siste har vært online 247, svært opptatt med å downloade...errr..stuff Og da ble jeg litt nysgjerrig, er jeg sikker? noenlunde sikker, eller helt wide open for de som måtte ønske det? P4 1.7 Abit bl7 120 Gb Hd GW Geforce 3 460 Adsl 704128 chieftec server tower div. cdcdrwdvde mm Takk for svar ooops, did i post this in the wrong cat.? who cares Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 scanna deg, du fikk 692 secutity points Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 er det bra det da ??? hva scannet du med ??? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 mulig jeg overser noe, men hvor fant du IP'en hans ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 12:43, B|2bb3r skrev:mulig jeg overser noe, men hvor fant du IP'en hans ? Bruk UltimateIP-Finder Deluxe Edition. Der kan du skrive inn nickname på hvem som helst på hvilket som helst forum, og vips så har du ip-adressen. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 14:10, Langbein skrev:Bruk UltimateIP-Finder Deluxe Edition. Der kan du skrive inn nickname på hvem som helst på hvilket som helst forum, og vips så har du ip-adressen. Kødder du? Gi meg en link! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 14:19, Hoppesagåsa skrev:Kødder du? Gi meg en link! Skulle gjerne gitt en link, men programmet er så hemmelig at jeg ikke kan legge det ut i maskinlesbar form på nettet. Tenk på alt det kunne misbrukes til. Hvis du sender meg NOK 1.000,- og en forhåndsfrankert konvolutt skal jeg sende deg Perl-koden til programmet på mikrofilm :smile: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 riktig, jeg har pro utgaven dog. Fra spøk til revolver, du er rimelig sikker.. jeg mener.. hvorfor skulle noen engang gidde å hacke deg? sitter du på statshemmeligheter eller.noe? Ingen som virkelig kan det prøver seg på deg uansett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 på www.grc.com kan du selv sjekke... [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-06 15:06 ] Lenke til kommentar
nakor Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Du er nok rimlig sikker, hvis du da ikke har gått på noen skikkelige blemmer under konfigurasjonen. Anbefaler alikevel at du også bruker en virus scanner til å regelmessig scanne igjennom filene dine. Da burde du være rimlig trygg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå