Kurume Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Finnes det en løsning med i windows som endrer skjermoppløsningen fra f. eks 1024x768 til 1280x1024 ved å trykke på en hurtigtast (f.eks ctrl + 9)? Er ganske lei av å gå om egenskaper osv hver gang jeg skal sende skjerbilet til tv-en. EDIT: glemte å si at jeg kjører XP Endret 12. august 2005 av I hate Compaq Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Finnes ikke noen hurtigtast i XP som gjør dette. Men det finnes derimot mange tredjepartsprogrammer som kan endre skjermoppløsning. En del skjermkortdrivere har jo også den muligheten. Bla har de nyeste driverne fra Nvidia et lite ikon i systemtray hvor du enkelt kan klikke for å bytte Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Desverre har jeg ATI kort. Kan du nevne et 3.parts program. Helst freeware. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Dette går med ATIs drivere også, i alle fall de vi har på skola. Bare å trykke på ATI-logoen i systray og velge oppløsning. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Har skjekket ati-menyen, men der går det bare ann å veksle mellom foskjellige rotasjoner og tv-utgang AV/PÅ. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har skjekket ati-menyen, men der går det bare ann å veksle mellom foskjellige rotasjoner og tv-utgang AV/PÅ. med Ati-kontrollpanel kan du f.e. skifte mellom alle tilgjengelige skjermoppløsninger fra 800x600 til 1280x1024 ( jeg har AtiRadeon 9700Pro ) Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Mener du da under egenskaper på skjerm - innstillinger, eller er dette noe en må laste ned i tillegg til driverene? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Gå inn på www.digi.no og søk etter 'dagens nettjuvel'. Ett eller annet sted der i listen over nyttige og gratis programmer så jeg en gang ett program som gjorde at du kunne swiche mellom flere oppløsninger. Husker dessverre ikke hva det het eller nøyaktig hvilken liste det lå i. Du får lete litt. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mener du da under egenskaper på skjerm - innstillinger, eller er dette noe en må laste ned i tillegg til driverene? last ned " ATI Catalyst 5.7 Windows XP " fra denne side: https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 pass på ad du laster ned " With CATALYST Control Center " da ha du den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå