EinarEriksen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Design fra Siemens Siemens har ikke ligget på latsiden i sommer. I går lanserte den tyske produsenten en modell med imponerende stilrent design med detaljer i børstet stål. Nemlig Siemens CC75. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Syns ikke det var så veldig pent... F.eks er jo skjermen liten, og samtidig med en tjukk ramme rundt. Sett fra siden (på det øverste bildet) var den ikke så gal, men syns kanskje den var i lengste laget, i alle fall i forhold til bredden. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 den var litt fin, men synes telefonene så ganske stor ut til de spesifiksjonene den har fått.... og dem kunne godt ha satt inn en større skjerm.... og synes at den hadde en veldig kjedelig bakside, ikke så pess fin men bare kjedelig. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Virker som at alle mobiler nå til dags bare er firkantete. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Stor? Den har til og med mindre volum enn S55 Live-bilder av sølv-mobilen finner man her: http://mobil.idnes.cz/telefony.asp?r=telef...436_telefony_jm Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fra siden var den jo faktisk litt fin. Hmm, litt snodig telefon egentlig. Enig i at skjermen ser, og sikkert er, ganske liten. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Stor?Den har til og med mindre volum enn S55 Live-bilder av sølv-mobilen finner man her: http://mobil.idnes.cz/telefony.asp?r=telef...436_telefony_jm jeg synes den ser stor ut, tynn men høy og ganske bred....... den ser ihvertfall stor ut hvis man tenker på spesifiksjonene den har fått, er ikke så mye å skryte av de Endret 12. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 For 1000-1500 kroner er det mye for pengene mener nå jeg Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg synes den ser stor ut, tynn men høy og ganske bred....... den ser ihvertfall stor ut hvis man tenker på spesifiksjonene den har fått, er ikke så mye å skryte av de Husk på at det er en billig telefon. Designet tilsier noe annet. Telefoner i denne prisklassen fra andre produsenter ser som regel ut som badeleker. Jeg syns siemens har gjort en god jobb med disse. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg trodde menyikonene til Siemens hadde nådd tidenes laveste nivå, men når jeg ser dette skjønner jeg at de virkelig går inn for å lage de desidert styggeste menyene. Kan de ikke ansette en som KAN tegne? Endret 12. august 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hehe, det der var saker *kosepå SE* Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lord Swag: Synes menyen ser bra ut jeg, bare så synd at mobil.cz har ødelagt bildet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Nå har ikke jeg sett menyen "live", men det ser jo strengt talt ikke bra ut på det bildet. Som du sier kan de nok ha ødelagt det, men forskjellen kan vel ikke være så utrolig stor? EDIT: Themet som vises ødelegger en god del, men uten dette ser jo ikonene fremdeles ikke bra ut. Har vanskelig for å tro at det kan se så utrolig mye bedre ut "live". Men, jeg får la tvilen komme Siemens tilgode og ta en liten titt når vi får inn telefonen. Endret 13. august 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er jo et poeng å vise den i riktig størrelse, og ikke nesten dobbelt så stor. Når vi også tenker at skjermen på mobilen har flere piksler/kvadratcm enn de fleste dataskjermer (antakelig), blir i alle fall menyen en god del bedre, uten at den er så pen for det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Godt poeng! Allikevel mener jeg at selv jeg kunne tegnet bedre ikoner enn det der. Det ser jo strengt talt ikke ut. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjenner jeg Siemens rett blir ikonene endret litt før lansering, det skjedde med CX75, M75, SX1 osv også. Og foreløpig mangler det 12. ikonet også. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi får satse på det. Veldig fin telefon ellers. Bra design for pengene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jeg har lenge ønsket meg en veldig liten og lett telefon med ingen andre muligheter enn ringing, SMS, e-post, WAP og kalkulator/notat/alarm-funksjoner, som igjen har laaaaang batteritid. Utseende- og kvalitetsmessig hadde en k700i/CC75-like versjon på størrelse med de gamle Ericsson-telefonene med lokk ikke vært dumt (spesielt ikke tastene til CC75). Hadde jeg fått en slik en til rundt 800-1000 spenn hadde jeg løpt hele veien til selv Elkjøp (8 km) for å få tak i den. Endret 14. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Batterilevetid da? Det er jo et stort poeng med en slik telefon spør du meg. Det er jo skapt for å slippe ned i lomma og glemme. Inntil den ringer, og da er det greit at du ikke glemte å lade den også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg