HFL Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg syntes ringenes herre - ringenes brorskap, på xbox ser utrolig kult ut. Men blir det ikke litt teit at man ikke kan runne det helt, bare første delen av det? Og da må man jo nesten kjøpe de to andre (når de kommer) også da, Eller er det første spillet gjennom alle filmene? Og når kommer det til norge? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hehe det er jo genialt (for de som skal lage det i hvertfal) for da MÅ du kjøpe de neste spillene å de treker mere penger ut av deg hehe, jeg for min del skal ikke kjøpe no spill basert på fimatiseringen men heller en fri lisens som er basert på midle earth universen som en mmorpg eller noe. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hadde de hatt lyst kunne de fått alle ringenes herre spillene innpå en 650 mb cd, men det ville ikke hd produsentene likt :smile: Lenke til kommentar
mah Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 men det er jo litt merkelig hvis de 3 spillene er connecta, for fellowship of the ring kommer ikke åpå gamecube, men EA har annonsert at Two Towers SKAL. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg trodde at bare hobbiten kom til gc Lenke til kommentar
mah Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 nå ja, men spillet basert på Two Towers kommer også til gamecube Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis spillet går ijennom alle filmene ville ikke det "avsløre" litt av filmen da? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 å nå har jo two towers blit kanselert. Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 21:14, Holmgr3N skrev:Hvis spillet går ijennom alle filmene ville ikke det "avsløre" litt av filmen da? Boken kom ut første gangen for 40 år siden.Det er en av de mest leste bøker i verden gjennom tidene.Tro nok de aller aller fleste vet hvordan filmen(e) kommer til å slutte. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 11:15, HFL skrev:Jeg syntes ringenes herre - ringenes brorskap, på xbox ser utrolig kult ut.Men blir det ikke litt teit at man ikke kan runne det helt, bare første delen av det?Og da må man jo nesten kjøpe de to andre (når de kommer) også da,Eller er det første spillet gjennom alle filmene?Og når kommer det til norge? det er jævlig teit ja, grunnen til at de lager 3 spill istedenfor 1 er jo at filmen er 3-delt og de har muligheten til og selge 1 spill til prisen for 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå