Gå til innhold

hvordan få helikopter først?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Stol på erfarne piloter, og ta plass og nyt turen istedet. Ta gjerne en gunner-plass og skyt folk i pæra.

Har så smått begynnt å spille BF2 nå, og var utrolig behagelig å se hvor laidback BF2 communityet er i mosetning til CS-folket som svetter over de minste ting. Men så er jo BF2 i en helt annen skala.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stol på erfarne piloter, og ta plass og nyt turen istedet. Ta gjerne en gunner-plass og skyt folk i pæra.

Har så smått begynnt å spille BF2 nå, og var utrolig behagelig å se hvor laidback BF2 communityet er i mosetning til CS-folket som svetter over de minste ting. Men så er jo BF2 i en helt annen skala.

jeg stoler på pilotene under første tur, men hvis de går på huet med en gang, eller ikke bruker flares og står stille i lufta vil JEG fly siden jeg EIER alle med mine 1337 skillzzz i fly. :p

Kan heller ikke sitter på med noen som ikke lar co piloten bruke TV guided missiles siden de er utrolig effektive hvis de brukes riktig, sier ikke at jeg eier noobs med den, men treffer helt greit :) .

Lenke til kommentar
Sålenge jeg hører "ABANDON SHIP!! over VoIP før vi fyker inn i et tre og jeg rekker å baile ut, kan de styrte så mange helikoptere de bare vil ;)

snakker mest om angreps heliene da :) .

Black hawk er bare kos :D .

Og de som flyr dårlig er heller ikke med i noen squad så vi ordner en votekick som aldri går igjennom, men det lages hele tia ny vote :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...