gaekki Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei min skjerm funker ikke etter jeg har oppdatert bios... prøvd alt...skifta plassene til rammene, prøvd bytte skjermkort, rsa bios men ingen av tingene funka... Hva skal jeg gjøre? takk for alle svar.. Har hovedkort k8n neo2-54g Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fungert før BIOS oppdatering? Hvilket skjermkort? Hvilken skjerm? Sikker på det er skjermkortet. (fungerer det med andre skjermer?) Gjort andre endringer enn oppdatert BIOS? Litt mere kjøtt på beina er kjekt Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ja det gjorde den Ati radeon x800se LG flatron Har ikke prøvd enda.:S skal prøve nå Nope Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 nå har jeg prøvd det funka ikke:S Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hovedkortet da regner jeg med Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei min skjerm funker ikke etter jeg har oppdatert bios... prøvd alt...skifta plassene til rammene, prøvd bytte skjermkort, rsa bios men ingen av tingene funka... Hva skal jeg gjøre?takk for alle svar.. Har hovedkort k8n neo2-54g Hva skjedde under BIOS-flashen? Gikk noe galt? Strømbrudd, kommet borti svenskeknappen, feilmelding? Virker nemlig som om flashinga ikke gikk som det skulle. Booter pc'en (bruk øra til det de er gode for )? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva med å kanskje cleare cmosen? Hjelper det på mislykka flashing hvis det er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå