Evleos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hadde tenkt meg min egen e-mail sørver i Windows 2000. Kjører Apache med mysql og noe php. Takker for alle svar. Endret 18. august 2005 av lithium Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Lettest: Installer Linux og Postfix(gmail, sendmail eller Xmail) Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Naah... Hadde vært litt kult med en egen mail teneste Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hadde tenkt meg min egen e-mail sørver i Windows 2000. Kjører Apache med mysql og noe php. Mailenable bør gjøre jobben. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Tusen takk, såg interessant ut Men hva er World Wide Web Publishing Service? Kjører XP Pro nå, om det har noe å si. (Installerer det på en server om jeg får til programmet) -Alright, behøvde det ikke i std. versjonen. Endret 12. august 2005 av lithium Lenke til kommentar
AG26 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette programmet er open source: http://www.hmailserver.com/ S Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Takk for det innlegget. Får titte på programmet så snart skole dagen er over. OT: Kjørte før alt med "wamp" pakken, men jeg fikk ikke til å overføre oppsettet fra en pc til en annen. Finnes det en server-pakke som kan kjøres hvor som helst, altså; man kan ha det på en flash disk og bruke det på flere pc'er. Ikke at jeg kommer til å gjøre det, men en eller annen gang forandrer jeg vel på serveren... Kiipt å måtte sette alt opp på nytt! (nevermind this) Endret 18. august 2005 av lithium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå