bandit Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjøpte en pioneer dv-380 på elkjøp, har prøvd å gjøre denne sonefri uten å lykkes. Leita på nett og fant en hack som innebar å overføre ei ccf fil med en symbianmobil til spilleren, men fikk det ikke til. Noen som har mere tips? Plana er å levere den tilbake hvis jeg ikke får fixa dt og helller kjøpe en annen spiller som er letter å hacke. Noen som vet om rimelige DVD spillere som er kurrante å hacke?? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du kan jo få elkjøp til å fikse dette for deg. Vet ikke om de tar betalt for dette, men her i Stavanger sa de til meg at jeg kunne stikke når som helst og de skulle fikse dette for meg gratis. Har dog ikke Pioneer men Yamaha DVD-S550 som DVD-spiller. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Du kan jo få elkjøp til å fikse dette for deg. Vet ikke om de tar betalt for dette, men her i Stavanger sa de til meg at jeg kunne stikke når som helst og de skulle fikse dette for meg gratis. Har dog ikke Pioneer men Yamaha DVD-S550 som DVD-spiller. Ringte Elkjøp dag, de sa jeg måtte kjøpe meg en sånn oneforall multifjernkontroll for å gjøre den sonefri!!! Vurderer bare å levere inn heile greia.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er sikkert det beste, eventuelt kjøpe en spiller som er sonefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå