Gå til innhold

Den beste gratis mysql hosten?

Anbefalte innlegg

Jeg driver nå å utvikler en side for den lokale svømmeklubben herifra, og de har nå bedt om at jeg skal lage et nyhetsscript og et profilscript hvor man kan logge seg til og redigere. Jeg har da tenkt å bruke mysql, men siden vi bruker start.no som ikke har det så må vi finne en side som gir ut gratis mysql databaser. Jeg vet at det var en side som het websentralen.com men den ser ut til å være lagt net. Hvor finner jeg det da?

m.v.h Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herre! En svømmeklubb må da kunne spandere 300kr/året på et webhotell og domene?

Uansett er vel frac.dk rimelig OK (uten at jeg har noen erfaringer med de). Evt. kan du holde deg til start.no og få en gratis database på freesql.org.

Det var noe sånt jeg tenkte på ja ;) Ja vi vurderte å bestille et domene med serverplass, men når vi hadde bestilt så rota servetheworld.no så mye med det at vi droppet det. Noen erfaringer med freesql.com? Er det mye nedetid?

Lenke til kommentar
Herre! En svømmeklubb må da kunne spandere 300kr/året på et webhotell og domene?

Uansett er vel frac.dk rimelig OK (uten at jeg har noen erfaringer med de). Evt. kan du holde deg til start.no og få en gratis database på freesql.org.

Det var noe sånt jeg tenkte på ja ;) Ja vi vurderte å bestille et domene med serverplass, men når vi hadde bestilt så rota servetheworld.no så mye med det at vi droppet det. Noen erfaringer med freesql.com? Er det mye nedetid?

Det er for det første www.freesql.org ..

og du burde ikke bruke det til en seriøs (?) svømmeklubb ...

databasen klikker , og du mister alt som du har laget og gjort ...

med mindre du tar en backup ..

det funker .. men ville ikke brukt det .. :no:

Lenke til kommentar

Det er for det første www.freesql.org ..

og du burde ikke bruke det til en seriøs (?) svømmeklubb ...

databasen klikker , og du mister alt som du har laget og gjort ...

med mindre du tar en backup ..

det funker .. men ville ikke brukt det .. :no:

Ok ;)

Jeg tok en prat med lederen i dag og vi ble enige om å prøve å få opp dommenet igjen, får håpe at serve the world åpner ftp'n nå da. Vi har betalt dobbel inmeldingsavgift fordi de sendte oss purring da den første betalingen vår (innenfor tidsfristen) var betalt men ikke(av en eller annen grunn) registrert :blink: Det er ikke store summen, men vi vil bare ha opp dommenet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...