Abruzzi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei. Jeg har en bror som har en laptop. Han har lastet ned masse mulig dritt og maskina er rimelig full av spyware og annet tull. Han vil nå slette alt på datan og få den til å bli slik som den var da han fikk den ny. Problemet er at han ikke finner sin Win XP cd. Noen andre måter å gjøre dette på da? Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Kjør gjennom alt av Spyware scans osv. Noen bra programmer her: Endret 12. august 2005 av Xirioth^ Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har brukt Microsofts AntiSpyware siden det kom ut i februar, og har ikke hadd noen spesielle plager siden den gang. Link. Anbefaler også FireFox med Adblock. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ja det er programmer som han skal installere når han har slettet alt. Men hvordan kan han fjerne absolutt alt også få pc`en som ny igjen? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Lån ei XP-plate hos noen andre. Han har ikke betalt lisenspengene for plata han har mista, men for lisensnøkkelen (product key). Og denne har han jo, ikke sant? Om ikke: http://homepage.ntlworld.com/tony.salloway...p/ViewKeyXP.exe Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Takk for det programmet. Skal se om jeg finner noen som kan låne bort den cd`en. Hvis ikke får han vel laste det ned i værste tilfelle. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tror jeg har 2-3 forskjellige Windows XP CD'er. Finner kun èn, og tenkte jeg skulle formatere i samme slengen. Hvis han har mye Spyware, skift til Firefox eller Operah. Bruker Avast Anti-virus program, funker faktisk utrolig bra, også Ad-aware. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Han bruker faktisk FireFox. Det har jeg klart å få han til å bruke men det er en hel del andre programmer han sliter med. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Han bruker faktisk FireFox. Det har jeg klart å få han til å bruke men det er en hel del andre programmer han sliter med. Bra bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå