gamerman Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hei Jeg byttet min gammle k750i til en ny en pga feil på den gammle , BRA YATACK.no . Uansett , den forrige ladet vel i 5 timer uten at jeg så på den , men nå så tok det 2 timer og 30 min for at det står HELT OPPLADET . Er dette for godt til å være sant ? Endret 12. august 2005 av gamerman Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva er det du vil frem til? Om det virkelig går ann? Gjør tydeligvis det da Min Samsung D500 bruker 2timer elns den.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Lurte bare på om faktiskt den lader så fort opp første gang ;D Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Telefonen lader lige så hurtigt op eller nogen gange hurtigere første gang, da der fra start af er lidt spænding på batteriet. Det med at en telefon skal lade 12, 16 eller 20 timer første gang er IKKE længere gældende for nye telefoner med nye batterityper. Den anden telefon du har fået har åbenbart bare haft lidt mere spænding på batteriet end den første Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva er det du vil frem til? Om det virkelig går ann? Gjør tydeligvis det da Min Samsung D500 bruker 2timer elns den.. ikke to timer, men 1 1/2 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Den andre jeg hadde var feil med : Dekselet bak var løst Batteriet passet ikke helt eller at den fikk dårlig kontakt med telefon slikt at den slo seg av nå og da lade ingangen var nesten ødelaggt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå