Gå til innhold

Hvor er det gode grindeplasser?


Anbefalte innlegg

Har nå en level 54 Priest på god vei mot level 55. I den anledningen trenger jeg en ny fin grindeplass. Helst en plass hvor det kanskje ikke er så mye folk, men alikvel fine mobs. To plasser som er slik som jeg anbefaler på det sterkeste er,

Demonene sør i Felwood (ligger en camp helt opp i fjellen sør-vest i Felwood)

Creepene på The Shatterd strand (ganske langt utpå det øverste neset i Azhara)

 

Nesten ingen folk på disse plassene, og itillegg til at mobsene dør lett kan de droppe fine AH ting som Felcloth (Demonene) og Golden Pearl (The Shatterd strand).

 

Skrive gjerne fine plasser fra level også for lowlevels. Har en Warrior alt som også trenger litt exp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en oversikt, det står at det gjelder rogue, men den gjelder for alle. Er for alliance, men når du kommer over lvl ~ 25 er det whatever..

 

edit: det står faktisk at den er for horde, men den nevner westfall, loch modan og redridge som vitterlig er alliance plasser.. husker denne tråden fra det offisielle forumet.. de har nok bare skrevet feil da de kopierte den over.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
"Demonene sør i Felwood (ligger en camp helt opp i fjellen sør-vest i Felwood)

Creepene på The Shatterd strand (ganske langt utpå det øverste neset i Azhara)"

 

"Nesten ingen folk på disse plassene"

Dette er sikkert avhengig av server, men dette utsagnet er totalt ubrukelig på Silvermoon i alle fall. Kan bare anta at de er ganske populære på andre servere også.

 

To kjappe økser med demonslay er unektelig veldig morsomt å bruke når man grinder satyrer, i tillegg til critraten til warrioren min som ligger på 21% nå.

Lenke til kommentar
Blood Elves i Azshara og Ghosts ved Lake Kel`theril i Winterspring, anbefales :)

hvor i ashzara er de?

 

 

edit: "du vet blood elfes blir horde race snart?"

Jaså? blood elfs, når skal denne rasen komme da? Hvor har du sett/lest dette? Bare kult om det kommer en ny horde rase da, men det må da også komme en ny alliance rase samtidig?! Hva kan nå det bli tro?..

 

hmm.. kanskje high elfs?! Var ikke de med på wc3? eller var det bare det samme som night elfs?

 

Sikkert bare jeg som surrer :)

Lenke til kommentar

Vill bare oppdatere her litt.

Etter en god del grinding har jeg funnet noe fine plasser.

40-41: Demonene i Descolace. Syns de var fine å grinde med warriorn, selvom om noen mobber var litt lav level.

41-44: Ogrees Nord for Camp Mojache. Gull plass, aldri alliance der og Ogreer er fine grindemobs generelt

44-47: Ogrres sør i Ferals, samme som oppe, bare at det kommer alliance her av og til.

så fra 47-48 er jeg ikke helt sikker, kanskje bare ta ogreene en level til.

48-50: The Hinterlands. Mange geniale grindequest og mange fine mobs å grinde. Spesielt trollene i det campene nord/vest.

50-52: Demonene sør west i Feelwood. Campen ligger på en rett linje vest fra den lille campen til Cenarion Circle folka (Druidene).

52-54: The Shatterd Strand, Golden Pearls :)

54-57: Ghost i Winterspring, mye cloth faller lett.

 

Vell det er mine spots hittil. 56 Priest og 45 Warrior @ Broken Blade. Horde :)

 

Edit: noe feil?

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Er lvl 58 men grindespotn min i Azhara er litt blitt for lite effektiv..

Noen andre bra plasser?

Silithus pleide å være bra for en 4-5 mnd siden :p Vet ikke nå lenger, lenge isden jeg har grindet noe, orker rett å seltt ikke flere alts heller.. :p

 

Du kan jo prøve deg på owlbeasts i winterspring kanskje :)

Lenke til kommentar

Om du er level 60 hunter kan du lett farme instancer. Her er hva du skal gjøre.

 

1. Dissmiss pet

2. Ta på deg aspect of the monkey

3. Løp gjennom instancen helt til fiendene begynner å ta litt HP av deg

4. Bruk Feign Death

5. Bruk shadowmeld, og forbli shadowmeldet til FD er nesten helt oppladet igjen

6. Gjenta punkt 3-5 helt til du kommer til bossen

7. Sett deg ned å ta deg en cola mens peten din dreper bossen (Men du må nok hjelpe til selv i instancer som er høyere level enn SM.)

8. Siste bosser i instancer dropper often items som er rare, og ofte ikke bare et item. Om du er enchanter får man 5-8 gull for et slikt item, og om man ikke er det, så får man 1-2 gull (vendor price).

 

Så er det bare å gjenta instancen gang på gang, opg du vil snart være rik.

 

NB! Du vil trenge en person til å resette instancen. Virker bra på all instancer som er enklere enn sunken temple. Og om du skulle greie sunken tempel også; gratulerer, men det er ikke verdt slitet.

Lenke til kommentar

Som prest selv grindet jeg rock elements tingene i Silithus.

Fordelene med disse er at det er omtrent aldri folk i Silithus (iallfall ikke på sylvanas), og at når du bruker fear på rock elements så henter de ikke andre folk mens de springe rundt. Dessuten er avstanden på de perfekt slikt at du aldri trenger å tenke på å få en ekstra.

 

Rock elements dropper vendor trash, slik som de i badlands gjør, de har sjangse på core of earth (ca 1-2g) samt essence of earth (går for 5-10g på sylvanas men det er jo helt forskjellig)

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Om du er level 60 hunter kan du lett farme instancer. Her er hva du skal gjøre.

 

1. Dissmiss pet

2. Ta på deg aspect of the monkey

3. Løp gjennom instancen helt til fiendene begynner å ta litt HP av deg

4. Bruk Feign Death

5. Bruk shadowmeld, og forbli shadowmeldet til FD er nesten helt oppladet igjen

6. Gjenta punkt 3-5 helt til du kommer til bossen

7. Sett deg ned å ta deg en cola mens peten din dreper bossen (Men du må nok hjelpe til selv i instancer som er høyere level enn SM.)

8. Siste bosser i instancer dropper often items som er rare, og ofte ikke bare et item. Om du er enchanter får man 5-8 gull for et slikt item, og om man ikke er det, så får man 1-2 gull (vendor price).

 

Så er det bare å gjenta instancen gang på gang, opg du vil snart være rik.

 

NB! Du vil trenge en person til å resette instancen. Virker bra på all instancer som er enklere enn sunken temple. Og om du skulle greie sunken tempel også; gratulerer, men det er ikke verdt slitet.

eller dra til RFK (razorfen kraul), som hunter, løpe til den bossen hvor vaktene dropper den polearmen, angrip og drep vaktene, loot, og feign death, vaktene vil respawne ved siden av bossen du IKKE drepte, og gjenta.

Lenke til kommentar
eller dra til RFK (razorfen kraul), som hunter, løpe til den bossen hvor vaktene dropper den polearmen, angrip og drep vaktene, loot, og feign death, vaktene vil respawne ved siden av bossen du IKKE drepte, og gjenta.

Du også har sett filmen ja? Jeg kan tippe at du ikke har prøvd selv. Jeg dro dit glad og lykkelig med flere ledige 16 slot bagger, klar til å bli styrtrik. Men når jeg endelig kommer fram til bossen, dreper vaktene, og bruke FD for å komme unna bossen, så respawner ikke vatkene, selv om bossen er i live. CHEAPT!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...