Conan_Warrior Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei, har et MSI KM4M-V m-ATX hovedkort, og lurte på om det går an å sette det inn i et midi tower som har vanlig AT størrelse? Er punktene for å feste hovedkortet o kabinettet like, eller må jeg kjøpe et m-ATX kabinett til dette hovedkortet? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er kabinettet ATX som det står i topic eller AT? Punktene for et ATX-m hovedkort skal passe for ATX kabinett. Er det AT, så er jeg mindre sikker. Isåfall har du et veldig gamelt kabinett. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Skrivefeil, jeg mente ATX.... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei, har et MSI KM4M-V m-ATX hovedkort, og lurte på om det går an å sette det inn i et midi tower som har vanlig AT størrelse? Er punktene for å feste hovedkortet o kabinettet like, eller må jeg kjøpe et m-ATX kabinett til dette hovedkortet? Ja, et m-atx hovedkort skal gå inn i (nesten) ALLE kabinetter...har selv et m-atx hovedkort, men skal bytte ut til et bedre et(ATX)....Bestilte en haug med nye deler samt kabinett og hovedkort(les mer her)... Har ikke fått det nye hovedkortet ennå så for øyeblikket så har jeg et m-atx i en big-tower! Endret 16. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå