Cursio Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 -Sorry for offtopicen lenger opp.Vet ikke om denne er BlingBling kromma, men en spinnergrill er passe ghettobling skulle jeg tro Ta kontakt med MT for mer info... Haha! Blir nok i meste laget å betale ca 30 dollar for en høyttalergrill, men tøff var den jo! Men jeg får snakke med MT og se om de har noen slike produkter. Men denne her eller noe lignende hadde jo vært midt i blinken! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Njaaaa, kan tenke meg at prisen blir rundt kr. 300, personlig syns jeg ikke det er allverden. Så jo aldeles kurant ut den du linka til, du får sende dem en mail og høre på pris. Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Her tror jeg ikke du har blitt lurt på pris, men jeg aner at det kan lønne seg å dele alt disse kara over grensa tyter ut av tall med 2, e eller PI.Spec'en på forsterkern finner du her. Tallet 350 kan jeg ikke fatte hvor de tar fra i det heletatt, en nærmer seg dog reelle oppgitte verdier om en deler på e. Så da skulle overstående teori ha mer understøttelse enn disses evne til å komme med faktiske opplysninger. Trodde du kunne regne det slik at hvis den trekker 350W, går ca halvparten til varme. Siden jeg bruker bare en høyttaler brokoblet vil regnestykket bli slik: 350 / 2 = 175W. Utifra dette ressonementet er det ikke urimelig at den gir de 140W som er oppgitt. En sub er som ale andre elementer passive og tallene som beskriver effekt tilsier ikke at den er på eller avgir effekt (W).Derimot antyder det hvor mye påtrykt effekt elementet tåler før det feiler mekanisk og/eller termisk. Dette er jeg fullt klar over! Men takk for et fyldig svar Jalla! EDIT: Forresten; jeg tenker litt på å kjøpe en kondensator, til dette anlegget vil det vel passe med en 0,5 Farrad kondensator? Vil jeg merke noe forskjell? Har forresten søkt litt rundt omkring; er det _ingen_ norske webshoper som selger 0,5 F kondensatorer?! Virkningsgraden for en høyttaler er kun på en 5-8%. Resten går til varme og mekanisk bevegelse utenom det aukustiske. Lenke til kommentar
pdx Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heysann, jeg vet ikke om de har kromgriller, men de har ihvertfall noen fine pakkeløsninger og subber: PorrAudio Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Takk for svar! Men nå har jeg kjøpt denne grillen, den holder nok den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå