mirene Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hva betyr det om en PCI IDE kontroller har "gammel eller foreldet fastvare" Er det BIOS...driver eller hva ?? Endret 13. august 2005 av mirene Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 lol...fastvare....lmao. Mener ikke og holde deg for narr men det såg så komisk ut, du mener vel hardware. Du burde nok utdype litt mere, litt for lite info. Kan jo være driver som ikke er kompatibel eller noe sånt, sjekk produsenten sin hjemmeside for nyere drivere. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det betyr akkurat det som står der. Nemlig at det er ein gammal programmvareversjon på pci-idekontrolleren Lenke til kommentar
mirene Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) "at det er ein gammal programmvareversjon på pci-idekontrolleren " Men,saken er jo at det ikke finnes noen nyere driver hos Maxtor http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/m...s&downloadID=10 Som en ser er driveren fra 2002.Samme som det jeg har Når det gjelder BIOS på kortet,som er av merket "Promise" så er det heller ingen nyere BIOS hos dem,en det jeg har. http://www.promise.com/support/download/do...gory=all&os=100 Min er og version 2.20.0.15 Hvorfor får jeg da opp denne feilen ????? INFO om mitt utstyr MSI K8T NEO2 680W PSU (Thermaltake) 64-3200 1024 MB RAM Windows XP med alle oppdateringer Endret 12. august 2005 av mirene Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hvis du ser litt lenger ned på siden hos Promise kanskje? 2003 Forresten, er det en optisk enhet du har koblet til kontrolleren? Mener at den Promise kontrolleren der bare støtter HD... Dr. Endret 12. august 2005 av Drinken Lenke til kommentar
mirene Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg har bare Hardisker på kortet. Men..Her er noe rart Driveren til kortet,som er instalert er version 2.0.50.42 (Fra Maxtor sin side) dato 12/05/02 MEN på Promise sin side,ligger det en version 2.0.00.43 fra 15/10/03. Når jeg prøver å instalere driveren til Promise så får jeg denne beskjeden : "Veiviseren finner ikke programvare som passer bedre til maskinvaren enn den som allerede er instalert" Det hjelper ikke å avinstalere driveren heller,da må jeg restarte maskinene for at det skal bli gjort.Og når maskinen så starter opp igjen,så instalerer Windows automatisk den driveren jeg avinstalerte Hvordan skal jeg få instalert version 2.0.00.43 Please help me PS : Version 2.0.00.43 er vel nyere...eller ?? Endret 13. august 2005 av mirene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå