Steina Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 I butikken i går så jeg et sånn manga blad med flere forskjellige historer i.. Også så jeg Naruto.. På norsk. Altså, jeg så bare litt, i det de først fortaltet om Sharingan.. Naruto: "FY FLATE! Hva er det med de øynene" Sasuke: "Sharingan.. *liksom-skummel-fortelling*" Også husker jeg ikke hvem som sa det, men: "KOPIERER JETSUER!" Jeg viste ikke om jeg skulle le eller gråte :!: Så jeg lurer på det.. Er det bare jeg som ikke har fått det med meg at de har kommet ut Naruto manga her i norge? Det virker ganske nytt iallfall.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Såg Shonen Jump med naruto for et par måneder siden tror eg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Det var vel det bladet het ja.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jetsuer ? men i svarte!! kan de ikke bare skrive teknikker når de først skal *fornorske* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Jetsuer ? men i svarte!! kan de ikke bare skrive teknikker når de først skal *fornorske* Kan godt hende det sto teknikker, men jeg husker ikke Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Etter å ha lest den første utgaven av "One Pice" på norsk - det kom som et billag i Pondus forrige månde - har jeg nå kjøpt bok nummer to også!! One Pice og Dragonball ER SÅÅÅÅÅÅ BRA!!!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Etter å ha lest den første utgaven av "One Pice" på norsk - det kom som et billag i Pondus forrige månde - har jeg nå kjøpt bok nummer to også!! One Pice og Dragonball ER SÅÅÅÅÅÅ BRA!!!! indeed, jeg kjøpte alle bøkene i sverige, fordi jeg ikke orket å vente på den neste i norge... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Om de lager mangaen skikkelig og ikke fjerner masse så kan det hende at jeg gidder å kjøpe den... merkelig nok så trives jeg best med å lese engelsk.. norsk blir liksom så kjedelig Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har dere ikke sett 4kids sin versjon av One Piece? Den er fryktet i hele verden. All vold er sensurert eller klippet bort og navnene er endret. jeg sier bare ett ord: ZOLO Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror det er ganske likt på den norske utgaven altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå