bigkay Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bildet er tatt med Canon Eos 350d, 50mm f1.8 linse (med blenderverdi 2.8) Brukte ikke stativ i denne belysningen, ble derfor nødt til å sette iso til 1600 for å få dette skarpt (noe som resulterte i litt bildestøy som dere ser) (Heller bildestøy enn uskarpe bilder) Dette er bilde av min sønn markus som er 7 mnd gammel.. Utsnittet er tilpasset for å bruke som bakgrunnsbilde.. Bigk Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg synes du har fått til et fint bilde, med et utrykksfullt ansikt. Klare fine øyne som fokus har truffet på. Jeg liker at du har valgt å bruke naturlys. Det gir myke fine kontraster i forhold til vanlig blitz i alle fall. ISO1600 på 350d er jo ikke noe problem. Det bruker jeg ofte selv. Synes ikke dette "støyer" noe.. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Tusen takk! Er ikke så glad i sånne standard blitz-bilder egentlig, så jeg jobber som regel alltid med det naturlige lyset.. bigk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå