curley Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg må kjøpe meg en brukt bil....og nå har jeg kommet til det at jeg har fått tilbud om to bilmerker...men hva velger jeg? Tilbudene er: 1990 Audi Avant (100) Quattro 1987 Volvo 745 st.vogn. Begge er kjørt omtrentlig 300 000 km Prismessig identiske. Noen sier at jeg MÅ kjøpe Audi...4hjulstrekk vet du...mens andre kommenterer at uff Audi har nå så dyre deler...og Quattro gjør jo deler og reprasjon dyrere. Noen sier at jeg MÅ kjøpe Volvo, trofast sliter og traust bil, enkelt å få tak i deler. Mens andre sier at det kjeeeeedelig bil. Hva velger jeg?. Hva mener du? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvis de to bilene er de eneste alternativene, så må du (eller andre) også vurdere bilens tilstand når bilene er såpass gamle og har kjørt så langt. Dette er minst like viktig som å velge mellom merker. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Viss du kjøper Audi'en så er det vel en del deler som ryker etter en stund og er dyrt å repare, mens Volvo'en er jo nesten evighets varende. Men så var det dette med rust da, audi'en er vel galvanisert og ruster ikke. Men det gjør Volvo'en. Jeg ville selv valgt Audi, men jeg synes begge er kjedelige Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hadde gått for Volvo. Siden du legger såpass lite penger i bilen, vil du mest sannsynlig slippe å betale i dyre dommer for reparasjonene, som vi alle vet, VIL komme. Husk å få den skikkelig testet, gjerne på en NAF-stasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå