mikaelt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har lyst å få www.averoy.net til å se skikkelig fin og elegant ut. Gjerne i php. Den bør være enkel å administrere/redigere. Du kan sjekke ut siden her. Hadde vært bra med nye headere og footere.. Håper noen kan kontakte meg, for videre samtaler. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Les guidene på HTMLDog og artiklene på Unrealized.org, lær deg HTML/CSS og gjør det selv. Sansyneligvis ingen som vil gjøre det gratis for deg. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Jeg tenkte heller ikke at noen skulle gjøre det gratis. Men er noen interessert, så kan de ta kontakt så vi kan diskutere videre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Forumet er ingen markedsplass hvor du kan skaffe arbeidskraft. Rapportert. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Da må du nok rapportere en god del flere poster her du! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Da må du nok rapportere en god del flere poster her du! Jeg og andre her inne rapporterer de fleste tråder som er slik som din, noen glipper nok kanskje unna. Barnslig argument forresten, fordi andre gjør det er det ikke fritt fram for deg å gjøre det samme. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Er gratis hjelp lov? Men å få hjelp mot betaling ikke lov? Er det sånn det fungerer? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Istedenfor at jeg skal grave i retningslinjene kan du jo gjøre det selv. http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#9 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Stenges av grunner allerede nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg