bajs Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) ok, min gamle pc tror jeg ikke tåler WoW tiden har kommet for en ny, og jeg har 11.000 å bruke spørsmålet er da hva burde jeg se etter, jeg har no clue what so ever.. om pcr, kort, eller noe.. så jeg vil gjerne ha litt råd, hva burde jeg ha for å få WoW til å gå så smurt og laggfritt som det kan for 11.000 tar gjerne imot forslag på pcr som jeg kan kjøpe Endret 12. august 2005 av bajs Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hardware.no sitt oppsett av en pc for "spilleren" er det jo ikke mye å utsette på. https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 Hvis du ikke vil bygge den selv, bygger de fleste netshopper maskine for deg. Lenke til kommentar
bajs Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 ja så fint ut det, men da må bestille fra 5-6 forskjellige netshops? og bygge selv som jeg ikke greier, har aldri sett en åpen data før Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du finner nok det meste hos f.eks komplett. Du kan jo prøve pcbyggeren der og se hva du eventuelt mangler så kan sikkert noen komme med bra alternativer. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 bruk den pc byggeren på komplett.. ting du pør "putte" peng i er 1024 ram (eller mer) og en ok skjermkort. er ikke noe morro å springe rundt i org med lite ram på feil tidspunkt på dagen Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ok, min gamle pc tror jeg ikke tåler WoWtiden har kommet for en ny, og jeg har 11.000 å bruke spørsmålet er da hva burde jeg se etter, jeg har no clue what so ever.. om pcr, kort, eller noe.. så jeg vil gjerne ha litt råd, hva burde jeg ha for å få WoW til å gå så smurt og laggfritt som det kan for 11.000 tar gjerne imot forslag på pcr som jeg kan kjøpe vil du bygge selv, eller kjøpen grei ferdig laget en? I så fall så har netshop en ganske god pc til veldig grei pris: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080 kan du jo bytte litt på ting du vil forandre på også. bare et tips Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Komplett har jo også en ferdig "gamer" pc. Bytter du ut skjermkortet med det som anbefales på hardware.no, er du under 11000 kr også. Men har du råd til den ekstra 1000- lappen du må betale for et 7800 GT så er det værdt det. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123 Endret 12. august 2005 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
bajs Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 takker for svar netshop & komplett begge i sandefjord, lucky me Hentes i Sandefjord - Vi tilbyr alle våre kunder å kunne hente sine bestilte varer her hos oss på Søndre Kullerød 6 mellom kl 0900-1600 alle virkedager. Merk at dette kun gjelder varer man har bestilt på forhånd, vi har ingen butikk her for bestilling og levering ”over disk”. Om varen er på lager ved bestilling, er varene normalt klar for henting i løpet av 2 timer. dette betyr da at jeg kan bestille 10 om morn og jeg kan hente pcn, ferdigbygd 12? Lenke til kommentar
bajs Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 et spørsmål til, må jeg ha nettverkskort? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) takker for svar netshop & komplett begge i sandefjord, lucky me Hentes i Sandefjord - Vi tilbyr alle våre kunder å kunne hente sine bestilte varer her hos oss på Søndre Kullerød 6 mellom kl 0900-1600 alle virkedager. Merk at dette kun gjelder varer man har bestilt på forhånd, vi har ingen butikk her for bestilling og levering ”over disk”. Om varen er på lager ved bestilling, er varene normalt klar for henting i løpet av 2 timer. dette betyr da at jeg kan bestille 10 om morn og jeg kan hente pcn, ferdigbygd 12? PC-bygging tar nok mer enn 2 timer... Regn med noen dager. 2 timer er for varer som bare må finnes på lageret. Anbefaler 1gig ram eller mer til WoW. Nettverkskort er "alltid" innebygd. Endret 12. august 2005 av klilleng Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 et spørsmål til, må jeg ha nettverkskort? Er HELT sikkert innebygd på hovedkortet! Lenke til kommentar
Såni Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ja, og det koster så lite uansett... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Komplett har jo også en ferdig "gamer" pc. Bytter du ut skjermkortet med det som anbefales på hardware.no, er du under 11000 kr også. Men har du råd til den ekstra 1000- lappen du må betale for et 7800 GT så er det værdt det. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123 Kanskje et dumt spørsmål, men er komplett sin gamer PC ferdigbygget, eller har muligheten til å få den ferdigbygget? ...Eller ingen av delene? Endret 12. august 2005 av Playmaster Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eg flytta tråden til riktig plass så det blir lettare for trådstarter å få hjelp Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ville valgt netshop de er som oftest billigere og de er kjent for sin gode service Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger ikke dyr pc for å spille WOW, trenger bare noe dårlig, kan godt kjøpe min pc, den takler wow på fullt. Så kan jeg får den pcen du evetuelt kjøper Neida tilbake til saken, du har ikke bruk for pc til 11.000 for å spille WoW... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Netshop sin "Dinside" har litt bedre prosessor hvertfall Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Komplett har jo også en ferdig "gamer" pc. Bytter du ut skjermkortet med det som anbefales på hardware.no, er du under 11000 kr også. Men har du råd til den ekstra 1000- lappen du må betale for et 7800 GT så er det værdt det. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123 Kanskje et dumt spørsmål, men er komplett sin gamer PC ferdigbygget, eller har muligheten til å få den ferdigbygget? ...Eller ingen av delene? Den er ferdigbygget ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå