Gå til innhold

aMSN - Joins/leaves conversation


Anbefalte innlegg

Hva betyr meldingene om "x joins/leaves conversation"i aMSN?

 

Har funnet ut hvordan jeg skal disable disse, men hadde vært fint å vite hva det er godt for.

 

Også; jeg får ikke frem display picture'et til den jeg snakker med (selv om jeg har enablet Enable recieving Display Pictre from other users).

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr meldingene om "x joins/leaves conversation"i aMSN?

 

Har funnet ut hvordan jeg skal disable disse, men hadde vært fint å vite hva det er godt for.

 

Også; jeg får ikke frem display picture'et til den jeg snakker med (selv om jeg har enablet Enable recieving Display Pictre from other users).

 

Takk på forhånd.

Som sagt, det er når dei opnar/lukkar samtalevindauget med deg. Timeout-en på MSN er berre 1 minutt, så at dei lukkar vindauget etter 1 minutt, betyr ikkje nødvendigvis at dei gjer det :)

 

Ang bilete: Har du installert imagemagick? Det trengst nemleg.

Lenke til kommentar

Oki! Det funket ;)

 

Menst jeg har dere her; har prøvd flere mp3avspillingsprogram, men jeg får litt forstyrrelser på lyden i alle sammen! Ganske irriterende med dårlig lydkvalitet når jeg skal spille høgt. Jeg er usikker på om lydkortdriverene er installert. Bruker onboard lydkortet til Asus A8N Deluxe SLI.

Lenke til kommentar
All musikk er jo stort sett i stereo, og ikkje meint for surround.

 

Fungerar det i Windows? I så fall, korleis fungerar det? Musikken kjem jo berre i to kanalar så du får berre to forskjellige lydar.

 

Du kan evt prøve ein DVD med surround.

Jess, I know, men personlig liker jeg det best når det kommer fra 4.1 (sentralen er mute).

 

I Windows Media Player skjer dette automatisk. Winamp kan en fiske det ved hjelp av en plug-in.

Lenke til kommentar

Hm...

 

Prøv å sjekke ut volumkontrollen igjen (er ikkje sikkert alle instillingar er aktivert i den, sjekk instillingane til volumkontrollen).

 

Det er vel slik at du brukar fleire utgangar på lydkortet til surroundanlegget?

 

Eg har litt forskjellige innstillingar under "Switches" i lydkontrollen (til GNOME), men eg brukar ikkje surroundprosessoren i lydkortet fordi eg har surroundanlegg med eigen surroundprosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...