Gå til innhold

Ingen Lyd etter Systemgjenoppretting

Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde vært på et LAN måtte jeg gjennopprette systemet fordi maskinenen hang seg i oppstarten av windows. Etter dette har all lyd kuttet ut og jeg har prøvd å innstalere ny driver, deaktivere og deretter aktivere kortet uten noen virkning. Kortet er et Realtek AC97 Audio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er akkurat samme problem jeg har nå! Aner ikke hva slags driver jeg trenger. Men får en gul trekant slik du beskriver, ingen lyd her nei. Tror jeg trenger nvidia eller creative driver...Men jeg vet egentlig ikke... Noen som gidder å kaste bort 5min på å hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar

Har også samme problem. Jeg har derimot tatt steget videre. Driver er avinstalert og instalert flere ganger og det står at alt fungerer som det skal. Det virker som om head settet mitt er ødelaget, men det er jeg sikker på at det ikke her. Vurderer om det integrert lydkortet i hovedkortet er ødelaget. Det som er, er at forrige gang jeg brukte denne pcen (sist gang min pc ikke fungerte) så hadde jeg samme problemer, men jeg husker at lyden merkelig nok kom tilbake etter en stund. Om den da forsvant igjen husker ikke, men lyd var det no. Jeg tenker instillings problemer eller drivere, men jeg har jo sjekket det som er (trur jeg). Hvis det står at "denne driveren fungerer som den skal", kan det da være en mulighet for at feil driver er instalert og at det er derfor det ikke er lyd. Det var en driver jeg fant på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...