J@9 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Heisann! Ei venninne av meg skal ha seg bærbar pc.. samme hva slags pc sa hu bare disse kravene som gjelder: -Ikke over 10.000 -Min 512 MB Ram -Min 40GB HD -CD/DVD-brenner (DVD brenner var ikke et must, men kunne være kjekt å ha) -Ville helst ikke ha mindre enn 15" skjerm -Maks 3KG -Trenger ikke windows, har selv ifra før Pc'n kommer til å bli brukt mest til MSN, musikk og endel skriving.. ikke spill. Kom med alle mulige forslag Mvh. Drkangel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 forslag...jeg går ut ifra at venninnen din tar windowsen sin fra stue pcen og installerer den på begge? Jeg ville heller saumfart forskjellige forhandlere som har ferdige tilbud slik at du får både garanti og programpakke.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har desverre ingen erfaringer med Asus, men etter spesifikasjonene og dømme virker jo Denne grei, eller hva ? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 veit ikke helt hvordan hu har tenkt til å gjøre med windows jeg.. eneste hu sa var at det ikke trengte å følge med.. men følger det med så gjør jo ikke det noe men tenkte liksom at det ble litt billigere uten.. men det gjelder vel mest for stasjonære pc'r og ikke bærbare. og til espennyh: Den pc'n så veldig grei ut den skal høre med hu senere om hva hu synes. men bare å komme med flere forslag Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg har denne:http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=49870 bare med centrino prossessor! er enkel,bra spille pc,passer fint for deg som er vann til og ha en vanlig stasjonær pc! jeg har den beste bærbare pc på skolen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hølands_gutt sin pc er nok bedre, bortsett fra skjermkortet, men det hadde vel ikke noe å si ? bra spille pc Med integrert skjermkort er vel det ikke akkurat bra spill pc ? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vi har vårt eget forum for Bærbare datamaskiner her på forumet... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg vet ikke om det er intergert fordi jeg har ikke hatt tid til og åpne pcen! men jeg sitter og kjører battlefeld 2 da! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Heisann igjen! Nå har hu sitti å sett litt på egenhånd og så si bestemt seg for en pc.. Så det kommer nok til å bli denne: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54345 Noen som gidder å ta en titt på den å si sin mening? Bør vel være grei nok til MP3, MSN, Surfing, skole bruk og sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå